Det å sitte..

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som sliter med å sitte??
Jeg klarer ikke å sitte rett opp og ned særlig lenge.. Lille presser så oppover at jeg blir uvel og kvalm. Itillegg så er ribbeina hans favoritt plass. JM sa idag at det er ikke rart jeg har vondt om han ligger mye slik :P han legger rumpa under ribbeina på høyre side 90% av tiden.
Sitting blir omtrendt umulig for meg, må ligge på siden, eller "sitt-ligg" på siden.. Ufattelig slitsomt når jeg er mye på sykehuset osv pga min far er syk, og jeg ikke får sitte..

Flere som sliter med det?

Urk...høres absolutt ikke godt ut!:o Jeg må sitte rett opp og ned for jeg blir uvel om jeg halvligger/sitter. Her ligger hun med hodet ned og ryggen ut mot høyre side og rumpa opp mot ribbena. Men, hun er ikke blitt stor nok til at hun presser på ribbena enda:p Er 33+4, så det kommer nok her ogo_O

Har det ganske likt, kjenner skikkelig press på høyre siden under ribbena når jeg sitter. I tillegg klarer jeg ikke sitte pga bekkenløsning og vondt i ryggen, så blir enten å stå eller ligge :-/ og da på rygg, om jeg ligger på siden gjør det fort vondt i ryggen :-/
Meeeen, premien vi får til slutt gjør alle plagene vi må slite med verdt det <3

Klarer heller ikke sitte rett opp og ned særlig lenge. Presser veldig under det ene eller andre av ribbeina ;) hvis jeg skrever ut med beina, går det bedre. Men kan jo ikke akkurat gjøre det andre plasser enn hjemme :p

Har det ganske likt. Han flytter gjerne på seg en gang i blant, men det hjelper ikke. Får muskelsmerter av å sitte for mye og blir mer plaget med bekken av kontorjobb.. Er satt opp ganske korte skift framover så jeg får prøve avlaste litt underveis. Har ny time til å få opp låsningene i rygg og bekken i morgen. Anbefales :)

Jeg synes det er vondt å sitte lenge. Er nå 100% sykemeldt pga bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Kjenner jeg gruer meg litt til i dag. Har sagt ja til å være med på sommeravslutning med 12 damekollegaer i min seksjon. Vi skal kjøre minibuss ut til en liten øy (med ferje) der hun ene bor. Tar maks to timer. Skal spise reker og ha det hyggelig. Ikke så mange vet om denne svangerskapsdiabetesen og da må jeg jo stikke og sjekke flere ganger. Og får ganske vondt av å sitte lenge i bil. Synes det er trist å ikke få treffe de en siste gang. Vi deles fra august så når jeg er tilbake er det bare halvparten jeg vil treffe igjen :( Må presse meg litt kjenner jeg. Så får heller komme med stikkeapparat og rugbrød i veska ;) Og lettet over at de har leid mannen min til å kjøre minibussen.... Tror kanskje de er litt redd at noe galt skal skje med meg. Sjefen min vet jo alle deltajer så...

Du er ikke alene om det nei! Jeg sliter også med å sitte rett opp og ned. Og det er ubehagelig! Så nå gleder jeg meg til hun kommer ut slik at jeg kan sitte rett opp og ned og spise ordentlig i stedefor å halv-ligge/sitte :p

Liker ikke at du har vondt, men var det akkurat på samme måte! Ordentlig ubehagelig! Jeg har buss til og fra jobb samt sitter endel på jobb, det går ikke lengre nå!

Jeg ble helt utslitt i skritt/bekken etter tur i går. 3 timer i minibuss, spaserte 1 km, var på museumsbesøk, kafébesøk og reker hjemme hos en kollega. Fin tur og glad jeg ble med selv om jeg ble alt for sliten :) Og blodsukkeret fløy opp i 7,8 :o

Ja føler jeg ikke får puste, og finner ikke en god sitte stilling. Pluss at ribbeina mine setter heller ikke pris på sitte stillinger :o

Back
Topp