Det å jobbe på sykehjem..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
er egentlig en utrolig flott og spennende jobb i motsetning til det mange tror.. Men det er og veldig trist.. Har vert på samme plassen nå siden 2001.. Begynte som ferievikar, og har vert der siden (bortsett fra de to årene på Svalbard..)
Og det er en pasient som nå er terminal.. Hun har alltid vert der så lenge jeg har vert, så jeg syns faktisk det er utrolig trist..! Hun er gammel og sliten og jeg "unner" henne å hvile, men det vil bli rart.. [&o]

Noen av de gamle setter litt ekstra spor altså.. Selv om man ikke er familie eller noe, så blir jeg utrolig glad i dem på en egen måte..

Jeg kan se at det er mye fint med en slik jobb, men jeg må innrømme at jeg ikke tror det er noe for meg... og jeg er ikke snobb altså, jeg har jo valgt barnevern som arena selv...

huff.. ja, slikt er trist.. jeg syns alle som jobber i helsevesenet fortjener en utmerkelse for den jobben de gjør... helt fantastisk.. men jeg hadde aldr klart.. uansett i hvilken seksjon jeg hadde jobbet hadde jeg tatt den med meg hjem liksom.. og levd meg altfor inn i skjebner der... håper pasienten din snart får hvile slik at dere alle slipper å vente så lenge..

Back
Topp