Det å høre til

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Jeg føler meg litt frustert og lei meg.
Er redd for å være på et forum hvor noen mener jeg ikke hører til
Vi har tidligere vært prøvere, vi prøvde 2-3 år. Vi har vært igjennom ICSI. Ja, jeg er mamma.  

Forumet; Har prøvd lenge - nei, ferdig prøvd
Forumet; Assistert befruktning - nei, ferdig også der.
Forumet; Født 2005 - ja, men hvor mange av disse har gått igjennom det vi har?

Hvor kan jeg uttrykke min glede over å ha lyktes, gi råd, vise bilder av min hjerteknuser? Husk jeg har vært der en gang!

Hører vel ikke hjemme noe sted jeg......

Sukk!

Du må gjerna væra her for min del[:)]

Du kan nok gi mykje støtte og gode råd, og så er det så godt å sjå at da lykkes for nåken[:)]

ORIGINAL: tuttien

Hvorfor kan du ikke være her da?[;)]

Skal ta godt vare på deg vi[;)]

Sign denne,

jeg vil gjerne at du skal høre til her.
du har så mange gode ord å komme med til støtte og oppmuntring.
det er veldig fint for oss som skal i gang med forsøk å ha noen her inne som har gått gjennom dette før og som vi kan spørre når det er ting vi er usikre på.

Tusen takk jenter.

Vil gjerne henge her inne[:D]

Du hører til her inne minst like mye som meg[;)]

Jeg er vel ikke den rette til å komentere mer, det for de som er prøvere stå for[8D]

Jeg hører vel egentlig heller ikke til her lenger, siden jeg er ferdig med prøverørsprosessene. Er så heldig å har lykkes to ganger[:D] Men liker å henge her inne ennå.[:)] Kanskje det burde vært et eget underforum for oss som er gravide eller har barn etter assistert befruktning?

Jeg er også inne på født i 2005 av og til, har en gutt som akkurat har fylt 3 år, et resultat av første IVF forsøk. Er også endel på mars 2009, siden jeg er gravid igjen (fryseforsøk) Men skjønner hva du mener med å ikke høre ordentlig til noen plass. Blir litt utenfor på noen områder overalt (hvis dere skjønner[:)])

Back
Topp