Det å bruke forskjellige mme.

sol angelica

Glad i forumet
Skal man helst holde seg til et merke mme eller er d greit å bytte av og til? Vil helst bruke Collett, men så hadde d vært greit å kunne gitt de kartongene med Nan ferige mme av og til og.

SÅ lenge ungen reagerer så tror jeg ikke det er noe problem å gi NAN av og til, hvis dere er på reise eller noe sånt. Kan ikke tro det er skadelig.

Så lenge hun tåler de forskjellige merkene er det bare å bytte. :)

Man skal holde seg til en sort. Men hvis hun ikke reagerer, så er det sikkert ikke farlig om du gir hun noe annet av og til. Men det skal ikke erstatte det merket du egentlig bruker over tid.

Melbamix skrev:
Man skal holde seg til en sort. Men hvis hun ikke reagerer, så er det sikkert ikke farlig om du gir hun noe annet av og til. Men det skal ikke erstatte det merket du egentlig bruker over tid.

Hvorfor ikke? Spør kun fordi jeg er nysgjerrig asså. Jeg har ingen erfaring med MME selv, da jeg ammet sist. Men jeg har aldri hørt noe om at man ikke kan variere på hvilken mme man gir og finner ikke noe om det heller? Annet enn at barnet kan reagere selvfølgelig, men så lenge det ikke gjør det?

KOmmer litt ann på barnets alder.. Når de er små (under 4 mnd) ville jeg holdt meg til ett merke, men når de bar begynt å spise annen mat tror jeg ikke det gjør noe å bytte :) Da tåler mgen deres mer :) Men jeg ville ikke byttet fram og tilbake mellom merkene til stadighet..

Back
Topp