Det å bli mor..

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hva har det gjort med deg som menneske?

Selv er jeg blitt en så utrolig følsom person. Jeg kunne bli rørt og lignende tidligere, men ikke slik som nå.
Jeg gråter med EN gang jeg leser, hører eller ser noe fint/trist/rørende.

Så nettopp den videoen her på aftenposten, om en mor som er redd for sitt ufødte barn som har fått down syndrom. Nå sutrer jeg som en vannkran.
http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Kjare-fremtidige-mamma_-ikke-var-redd-7508682.html

Så, på hvilke måter har du endret deg?

Jeg har også blitt enda mer følsom, og da spesielt når det kommer til barn :rolleyes: :p og garantert masse mer jeg ikke kommer på akk nå ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Følger VELDIG den med følsom. Jeg har alltid vært det da,men nå kan det ta av til tider:P
Enda mer kjærlig,tolmodig og omsorgsfull føler jeg også at jeg har blitt...Da tenker jeg i forhold til andre...

Han har liksom gjort meg til et enda bedre menneske den lille gode krabaten vår<3<3

Huff,her ser dere jenter...blir følsom bare jeg skriver dette:PJeg avslutter, haha:D

Vel, ja, mer følsom, det skal være sikkert, men har nå fått en liten porsjon med dødsangst også!! Så redd for å dø fra henne, redd for å få uhelbredelig kreft eller noe. Og redd for at hun skal dø fra meg. Eller at mannen min skal dø. Dødsangst på alles vegne!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mer følsom, veldig redd for at noe skal skje med han eller med megså jeg ikke kan være der for han.. Har fått et helt anner fokus på hva som er viktig i livet, og setter større pris på alle små hverdagsgleder og -øyeblikk. Er ikke like kontrollfreak og stressa som før - tar livet litt mer med ro, og tar ting litt mer som de kommer :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Back
Topp