Desverre

jente80

Forelsket i forumet
Nei det gikk ikke min vei denne gangen.Inatt fikk jeg litt brun klumpete utflod og tok nettop en cb digital test.Det stod klart og tydelig-ikke gravid.Det er hardt for kroppen dette her,det beste er vel egentlig og ikke tenke for mye på det,ikke let etter symptomer,en blir så utrolig skuffet!Noen som vet om jeg må til min lege og ta blod prøve eller om det er nok å bare ringe riksen og si det?

Stakkars deg, jeg føler med deg[:(]
Etter mitt første forsøk ringte jeg bare klinikken og fortalte at jeg hadde fått mensen.
Jeg spurte om jeg måtte til legen for blodprøve, å da sa dem at hvis jeg ikke var i tvil, trengte jeg ikke blodprøven.
Det er litt tøft no, tenker jeg, men tiden leger.......
Du får prøve igjen, ikke gi opp!

Så synd da [:(] trøsteklem sendes din vei, men neste gang sitte det, for det gjor det hos meg.

Du trenger ikke ringe legen din, du trenger bare ringe der du var på behandling, så får du til svar ka tid du kan starte med nytt forsøk. Eg måtte ha mensen 1 gang uten om den du har nå, men me hadde ikke egg på frysen da, så me starta med blanke ark.

Vet kos du har det nå , ta godt vare på deg selv og ikke glem mannen i huset, for han har det like vondt som deg.

Takk for svar,det verste sjokket har gitt seg litt nå[:(]
Har vært og tatt blod prøve nå,riksen ville ha den uansett.Pratet nettop med dem på tlf,de kunne ikke si noe helt kronkret før de så at blod prøven var negativ.
Men gikk alt min vei nå og de hadde plass,så begynne jeg og spraye om 6 uker eller noe sånt.Måtte ha mensen 1 gang før jeg kunne begynne igjen.
Får krysse fingrene og håpe at nr 2 sitter!
Kroppen er utrolig sliten nå,orket ikke gå på jobb i dag.Vil slappe litt av.

uff da[:(] håper det går bedre med deg litt etterhvert..
satser på at det går bedre med neste forsøk..

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: Hope

Takk alle sammen.Nå har jeg ny nedtelling[:)]
Begynner på spray 10 des og i uke 2 er det utak og innsetting[:)]

[:)]Denne gangen skal det gå bra[:D]
Det går heldigvis fort så lenge det er jul først og[:)][:)]
Åssen går det med deg da babysyk?

Ville bare innom og gi deg en trøste-klem....

Back
Topp