V Vesla85 Gift med forumet 4 Apr 2011 #1 Noen som har hørt noe fra henne om hvordan det gikk på sykehuset idag?
S Skrållan Forumet er livet 4 Apr 2011 #3 Hun har fått en ny time, så hun slipper å vente til langt ut i neste uke [:)][:)]
V Vesla85 Gift med forumet 4 Apr 2011 #4 ORIGINAL: Kineblomst er en tråd om dette hvis du blar noen sider [:D] Åh! Har jeg ikke fått med meg, hehe.. Skal bla litt å se om jeg finner noe jeg [:)]
ORIGINAL: Kineblomst er en tråd om dette hvis du blar noen sider [:D] Åh! Har jeg ikke fått med meg, hehe.. Skal bla litt å se om jeg finner noe jeg [:)]
V Vesla85 Gift med forumet 4 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Skrållan Hun har fått en ny time, så hun slipper å vente til langt ut i neste uke [:)][:)] Åh så godt å høre da!! [:)][:)]
ORIGINAL: Skrållan Hun har fått en ny time, så hun slipper å vente til langt ut i neste uke [:)][:)] Åh så godt å høre da!! [:)][:)]
S Skrållan Forumet er livet 4 Apr 2011 #6 ORIGINAL: Vesla85 ORIGINAL: Skrållan Hun har fått en ny time, så hun slipper å vente til langt ut i neste uke [:)][:)] Åh så godt å høre da!! [:)][:)] Ja, det fortjener hun! [:D]
ORIGINAL: Vesla85 ORIGINAL: Skrållan Hun har fått en ny time, så hun slipper å vente til langt ut i neste uke [:)][:)] Åh så godt å høre da!! [:)][:)] Ja, det fortjener hun! [:D]