Destiny 85

*Sandermamma*

Forumet er livet
Du har ikke noen bilder av Amaliesnuppa i nye vogna si?
Hva er det som følger med vogna når du kjøper den? Hvor mye ga du?

Mange spm her men[:)]

[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Fant bare det her, med ikke stamma seler og sokker på vill vest[8D]

Om jeg skal ut å trille med Amalie i morgen så kan jeg ta noen bilder så får du se ordentlig[;)]
Kjøpte den på Barnas Hus og betalte 5999 kr. Har sett den på nettbutikk til 5490 kr da, så det er bare å lete rundt omkring[;)]

Er med myggnetting, regntrekk må kjøpes utenom... Anbefaler deg og kjøpe noe som heter stormtrekk istedet for det regntrekket da, det tåler mer[:)]

Så ut som hun hadde det fint der da[:)] uff, har så valgets kvaler angående vogn altså! Skal ut i morgen en gang på dagen tror jeg og kjøpe, veldig lyst på tfk, men kanskje økonomien sier oth... Supert om du tar noen bilder hvis dere skal ut på tur[:)]

Er den lett  å trille? Og kan man henge stelleveske på styret? Det kan man jo ikke på min emmaljunga nå som sportsdelen er på. Litt irriterende[&:]

OTH er på tilbud på Barnas Hus til 4999, ut denne uken[:)] Så er jo en tusenlapp da..
TFK er drømmevogna... Må bare prøve å få med sambo på det... Han er innstilt på oth han fordi den er på tilbud, han bryr seg jo døyten om vogna!

Men jo, jeg har jo prøvekjørt mlinn sin litt da[8D] Glemmer fort! Gikk bare rundt i ring jeg da.. Må nok venne meg til roterende fremhjul. Men må jo være bedre for skuldrene spesielt med en slik vogn?

Back
Topp