Dessverre dårlig nytt

lilla2103

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Mistanken om at dette ikke gikk veien slo dessverre til. HcG stiger ikke som det skal (har til og med sunket litt), og fikk bekreftet at det ikke var liv på UL. De lurer også på om det kan være svangerskap utenfor livmoren. Det gikk dermed ikke denne gangen heller.

Vil bare takke for en super (om dog kort) tid her sammen med dere - der har virkelig vært en helt fantastisk termingruppe og jeg er utrolig trist for å ikke kunne være med dere videre.

Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet, og håper at det ender i baby for alle sammen (og til slutt for meg også). :Heartred
 
Mistanken om at dette ikke gikk veien slo dessverre til. HcG stiger ikke som det skal (har til og med sunket litt), og fikk bekreftet at det ikke var liv på UL. De lurer også på om det kan være svangerskap utenfor livmoren. Det gikk dermed ikke denne gangen heller.

Vil bare takke for en super (om dog kort) tid her sammen med dere - der har virkelig vært en helt fantastisk termingruppe og jeg er utrolig trist for å ikke kunne være med dere videre.

Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet, og håper at det ender i baby for alle sammen (og til slutt for meg også). :Heartred
Det var utrolig trist å høre:Heartred
Håper det går bedre neste gang!
 
Så utrolig trist å høre :(
Sender masse varme tanker.

Helt enig med Sjokolade: du var med på å gjøre denne gruppa spesielt fin!
Ønsker deg alt godt fremover. Ta vare på hverandre :Heartred
 
Så utrolig trist å lese :sorry: Håper du blir tatt godt vare på! Kommer til å savne deg her inne:(
 
Åneii :(
 
Vært i samme båt som deg mange ganger.. sender deg en god trøste klem. Trist å høre...
Håper d snart sitter en spire hele veien.
Miracle do happends.
 
Back
Topp