Dessert på julaften?

*Perlemor*

Gift med forumet
Hva har dere?

Jeg er vokst opp med multekrem, men synes det er utrolig mektig etter så feit mat! De siste årene før jeg flyttet så laget mamma mandarinsorbet, og det var friskt og godt. Prøvde meg meg mangosorbet for noen uker siden, men ble ike helt vellykket, så er litt i stuss over hva jeg skal lage til julaften!

Da jeg bodde hjemme var det multekrem, men etterhvert som åra gikk så har vi kutta ut hele desserten. Folk er jo mette etter middagen, også er det jo kaffe med julekaker under gaveåpninga [:)]

Sant det, men må ha litt likevel...

Her blir det nok riskrem[:)]

ORIGINAL: Destiny85

Her blir det nok riskrem[:)]

her og

her har vi riskrem og karamellpudding ilag med småkaker utpå kvelden. er alt for mett etter middagen til noe som helst dessert etterpå

ORIGINAL: sandra 22

Riskrem[;)]NAM NAM

Multekrem [;)]

Eller så kan man jo ha vaniljeis med varme multer.. (og en dæsj cognac i multene til de voksne) Det synes jeg er en litt friskere dessert!!

Is på mandelbunn, med mandel i isen [:D]
(krokanis sådan [;)])

ORIGINAL: sovik

her blir d riskrem[:)]

Her og! pluss shjokoladepudding og karamellpudding:))

VIi bruker fruktsalat, friskt og godt! [:)]

Vi hadde alltid jordbær hjemme før fordi jeg var så glad i det..pappa frøys alltid ned om sommeren da, så hadde vi til julen[:)] ellers har vi hatt riskrem..tror pappa og mamma hadde det når jeg hadde jordbær og... vurderer dronning maud til julaften nå, for det liker vi alle sammen[:)]

dronning Maud pudding... nam nam [:)]

Riskrem[;)]NAM NAM

Vi har riskrem *NAM* og i år serverer vi is til småen og mine kjære søsken som ikke liker riskrem [:)]

Riskrem[;)]NAM NAM

Men nå skal det sies at vi sjelden har plass til noe etter middagen... Ett år glemte vi hele desserten, ellers så tar vi den frem til gaveåpninga begynner [:)]

Spiste forresten kun rød-saus til dessert frem til jeg var sikker 26 eller noe [8D]

Back
Topp