Desperate metoder

Gunni

Forumet er livet
Har du noen gang prøvd lakserolje for å hjelpe igang fødselen?

Føler desperasjonen spre seg gjennom kroppen for hver dag og time som går. Smerter og dritlei...

Trenger deres erfaringer. Det er snakk om en ss eller to.

Jeg må også nevne at jeg har vært og sjekka meg på sykehuset, og jeg er moden med 2 cm åpning. Men det kan man vel gå med en stund...

Nei aldri prøvd..
Var redd det bare skulle ende i løs mage og ingen baby.. litt kjipt[:'(]
men gikk selv 10 dager over så skjønner du er lei[;)]

dytter...trenger flere erfaringer... Har flaska stående her...

jeg tok det da jeg gikk over tia, men det endte bare me løs mage å ingen baby.....

Jeg var ikke sååå desperat. men jeg tok meg en joggetur og drakk mye bringebærblad te

jeg tok det da jeg kjente at noe ar på gang,ble så utolmodig.hadde sex å vaska huset også den dagen hun kom men tror lakser olja var med å fikk fort gang på det..har hørt gode å dårlige historier...slik er det altid...av mammas erfaring så gjore jeg det også.jeg tok kun en ss!

gravide fikk det på sykehuset før for å komme igang.men alt forandrer seg å man finne feil med alt føler jeg!

har hørt om de som føder i en forferdelig fart etter å ha tatt det... samtidig som en har diarè... så det har skremt meg bort fra det [&:]

mye mulig det er fordi det er så raske fødsler i min familie fra før av... ellers kan det hende jeg ikke hadde vært så redd for de styrtfødslene [:)]

Takk for svar, jenter!!!

Dere er så kjekke å ha...[:)]

Det satte ihvertfall igang fødselen på veninna mi [:)]

ORIGINAL: siric

Det satte ihvertfall igang fødselen på veninna mi [:)]

På flere av mine også.

Skjønner da godt at man ikke skal overdrive dosen... Heller underdrive...

Back
Topp