desperat...

snappi

Elsker forumet
sniker meg inn her, for det er fortsatt noen dager igjen av mai, og jeg håper jeg kommer inn hit snart.. begynner å bli temmelig utålmodig, beundrer dere som gikk over tiden og likevel beholdt vettet.. Er det noen som ikke hadde noen særlige plager, men som fødselen bare plutselig startet på?? (eller gikk alle med plager i dager før fødselen).. leter desperat etter tegn på at ting kan skje i nærmeste framtid..[&o]

Jeg hadde nesten ingen tegn i det hele tatt på at noe skulle skje. Hadde vært hos jordmor den 16.Mai, og ho var sikker på å se meg flere ganger! Jeg var overbevist om at jeg kom til å gå lenge over tiden...
Men 17.Mai våknet jeg opp med svake rier, og 23 timer senere var søtnosen vår ute[:D] (10 dager før)

Jeg hadde vasket huset dagen før, ble ganske sliten, vet ikke om det kan ha satt i gang noe jeg, men det var det eneste jeg hadde gjort utenom det vanlige...

Gikk ei uke over termin, men hadde ingen tegn på at noe skulle skje, før æ plutselig lakk litt fostervann. Halvtime etterpå begynte riene.

Jeg hadde heller ingen tegn på at det kom til å skje noe fødsel.
Men heldigvis for meg at jeg lå på føden den natten hun ble født,ellers hadde jeg fødd hjemme (hadde styrt fødsel på 1,5 time)!
Babyen din kommer nok snart skal du se, og om den skulle la vente på seg til begynnelsen av juni så er du hjertelig velkommen til å henge her sammen med oss fordet[:D]

Back
Topp