Desperat

samaha27

Elsker forumet
kjenner jeg begynner å bli rimelig desperat for å bli ferdig:p Etter at takene ikke ble noe mer fart i går har jeg bare lyst til å bli ferdig...Da takene stoppet i går sovnet jeg verdens best på sofaen og natt til i dag har jeg faktisk sovet natten igjennom bortsett fra en dotur..Fikk faktisk til å sove igjen m en gang da også frem til klokka ringte..Rimelig skuffet da d ikke var noe merkbart etter jeg kom opp..Skulle ønske d var noe vi kunne gjøre for å få fortgang selv..I dag blir d grøt m MASSE kanel..Eneste jeg kommer på som vi kan gjøre selv og jeg som ikke er så glad i grøt;):)

Har du prøvd å lure gubben til sengs eller brystvortestimulering da? Det funker jo for noen ;-)
Eller kanskje lage fødepizza?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har du prøvd å lure gubben til sengs eller brystvortestimulering da? Det funker jo for noen ;-)
Eller kanskje lage fødepizza?

Hadde gubben vært hjemme så hadde jeg nok sluppet å lure han dit, men han er borte i uka så er alene m barna;):)Den stimuleringa har ikke funket på meg før heller så den har jeg liksom ikke tro på:)

Håper du snart er ferdig men ikke før det passer for deg og din kjære;)

Hadde gubben vært hjemme så hadde jeg nok sluppet å lure han dit, men han er borte i uka så er alene m barna;):)Den stimuleringa har ikke funket på meg før heller så den har jeg liksom ikke tro på:)
Skjønner. Ang bryststimulering har jeg forresten hørt at det kan være nok med varme kluter. Men hvis det ikke har funka før, er det kanskje ikke vits.

Skjønner hva du mener :p våknet i 4tiden i natt med en ny runde. Men det gav seg som vanlig etter to timer. Det positive er at jeg blir ikke skuffa lengre, var gjennom dette de to forrige svangerskapene og har allerede hatt noen runder denne gang. Det skumle med det er jo at jeg ikke kommer til å vite jeg er i fødsel før jeg virkelig er i fødsel, for jeg tror jo aldri at det virkelig er igang.

Skjønner hva du mener :p våknet i 4tiden i natt med en ny runde. Men det gav seg som vanlig etter to timer. Det positive er at jeg blir ikke skuffa lengre, var gjennom dette de to forrige svangerskapene og har allerede hatt noen runder denne gang. Det skumle med det er jo at jeg ikke kommer til å vite jeg er i fødsel før jeg virkelig er i fødsel, for jeg tror jo aldri at det virkelig er igang.
D er netopp d som blir skummelt..Jeg også begynte på igjen i natt..Våknet av at d var vondt i rygg og nedover begge føttene samtidig som d strammet noe jævlig i magen..Kjentes ut som jeg var våt så sto opp for å sjekke, men d var bare fuktig i trusa..Gikk så å la meg igjen å tenkte at nå måtte jeg slutte å tulle før d så sette i gang igjen da jeg la meg..Håpløst da d blir sånn for d er som du sier at da er d jo fare for at man ikke tar d på alvor da d først begynner..

Kjenner på den selv. Gjør at jeg er litt redd vi ikke skal nå fram. Føler en ting skjer det hjemma, men ønsker ikke at det ska skje under transport.

Kjenner på den selv. Gjør at jeg er litt redd vi ikke skal nå fram. Føler en ting skjer det hjemma, men ønsker ikke at det ska skje under transport.
Nei er liksom litt det. Jeg tror jo vi rekker frem likevel, men kjenner jeg det blir for intenst plutselig så blir jeg heller hjemme enn å hoppe i bilen :p

Nei er liksom litt det. Jeg tror jo vi rekker frem likevel, men kjenner jeg det blir for intenst plutselig så blir jeg heller hjemme enn å hoppe i bilen :p
Satser på det. Tror ikke det blir noe problem. Blir heller hjemme jeg og vis jeg mistenker at dette når vi ikke. Kjenner det ikke så mye på om det skjer hjemme. Er mer ukomfortabel med tanke på transportfødsel.

Transportfødsel er ikke godt i hvertfall..D har jeg gjort og vil helst ikke d en gang til..Fann liksom ikke noen god stilling i den trange senga, men ut kom den lille uansett

Transportfødsel er ikke godt i hvertfall..D har jeg gjort og vil helst ikke d en gang til..Fann liksom ikke noen god stilling i den trange senga, men ut kom den lille uansett
:D kan jeg tenke meg det ikke er. Så er det jeg vil unngå. :D

Back
Topp