Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står det, men det holder jeg meg unna.. det får holde med pizza her ogsåStår d ærlig talt nederst på den siden lakserolje og et glass vin? ???
Nei da får d holde med pizza altså...
♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥
Sengevalsen tar vi etter påså kvitløk ska liksom hjelpe altså.. då burde eg jo ha født allerede eg då som bruker kvitløk i nesten alt hihi
her blir det nok sengevals i kveld
Sengevalsen tar vi etter på
Da har jeg vasket hus, spist fødepizza og hatt sex.. så blir det ikke fødsel nå, så gir jeg opp
-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Det ga meg et fryktelig til nedpress og noen få kynnere så ungen kommer nok når han er klar for detKordan gikk det med fødepizzaen og sengevalsen?
Det ga meg et fryktelig til nedpress og noen få kynnere så ungen kommer nok når han er klar for det
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013
Kjenner det er ikke helt det samme lenger, magen blir veldig i veien.. så jeg gleder meg til sex uten en blindpassasjerhehe okei her ble det ingen sengevals.. han tør ikkje..
Kjenner det er ikke helt det samme lenger, magen blir veldig i veien.. så jeg gleder meg til sex uten en blindpassasjer
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013