Desperat?! ;)

Bamsemooms

Glad i forumet
Jeg har vært såååå utolmodig etter å få vite kjønn...! Og vi var på OUL, men fikk ikke vite det.... Men så i dag kom svigerinna mi innom jobben(jeg jobber på sykehuset) og spurte om jeg ville bli med på UL hennes....hun får litt tett oppfølging, så mannen er ikke alltid med på kontroller... Så blei jeg med, og jammen fikk ikke jeg en snik-titt også ;) hehe... La litt opp til det, men hun snille jordmora var ikke vanskelig å be ;)

Og i magen skjuler det seg en gutt :) :) den kommende storebroren blei kjempeglad :) jeg må innrømme at jeg ønsket meg en jente denne gangen, men magefølelsen har egentlig sagt gutt...så jeg har vært innstilt på det ;)

Men nå er jeg sååå gla! Gla for å kunne ta fram de fine gutteklærne etter storebror igjen, gla for å endelig vite, gla for å få lov til å bli guttemamma igjen! Det er jo sååå stas ;)

Så i morgen skal mamma og jeg en tur til byen og shoppe litt ;) mamma er syk, så sånne dager er helt gull verdt for henne! håper jeg finner noen fine newbie-klær :) :)

Hihi, så morsomt å endelig få vite hva som skjuler seg inni magen. Velkommen i gjengen, vi er mange som blir guttemammaer her nå! :love7

Så morsomt at du fikk vite det på denne måten :) Gratulerer med gutt nr. 2, og kos deg på shopping med moren din :)

Gratulerer :) Kose deg masse på shopping i morgen :) Har så lyst å begynne selv, men må vente litt. Ellers tar jeg helt av :P

Takk takk alle sammen :) jada, litt spesielt å spørre om man kan få UL når man er med en annen på kontroll...! Men den som intet våger, intet vinner ;) også kom jeg jo i hvite klær...så det hjalp kanskje litt ;) hehe...

Håper dere som vil vite kjønn får det på OUL...er noe med at når man først har bestemt seg for å vite, kunne man gjerne visst det allerede i går ;)

Gratulerer med gutt! :) Så gøy!

Har en gutt fra før av, og håper på en liten gutt til. Tenk så greit at de blir brødre :)

Hurra for lillebror! :)

Oi du er tøff hehe ;) kjente du jordmora? Gratulerer :)

Hehe...nei, bare på fjes.. men hun har fulgt flere av mine venninner...så jeg vet hun er veldig snill ;) ...og det var hun jeg var med som skøyt inn spørsmålet, når hun jordmora spurte meg om jeg visste hva jeg får...hehe... Jeg har jo vært på OUL for kort tid siden, så visst jo at alt var bra....! Så det tok toppen 5 min ;) men kjempesnilt av henne!!

Hehe...nei, bare på fjes.. men hun har fulgt flere av mine venninner...så jeg vet hun er veldig snill ;) ...og det var hun jeg var med som skøyt inn spørsmålet, når hun jordmora spurte meg om jeg visste hva jeg får...hehe... Jeg har jo vært på OUL for kort tid siden, så visst jo at alt var bra....! Så det tok toppen 5 min ;) men kjempesnilt av henne!!
Ja det må jeg si :) Så hærlig da!

Back
Topp