HelLa
Andre møte med forumet
Hei! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne helt, men jeg skal prøve å få frem poenget. Helt siden mini kom har han mer eller mindre sovet natta gjennom, (24-06), med noen få unntak. Denne søvnen var det jeg og mannen overlevde på, da gutten vår så og si aldri har sovet på dagtid, kun 15-30min lurer. Dette innebærer mye byssing og skrik for å få til. De siste 3 ukene har imidlertid alt endret seg, mini våkner hver andre time natta gjennom for å spise, men søvn på dagtid har ikke endret seg noe. Jeg er en person som sliter med å sovne, så de siste ukene lyver jeg ikke når jeg sier at jeg har sovet maks 3 timer i døgnet. Er utslitt, på grensen til deprimert. Kan legge til at mini får mme, ammet til han var 3 mnd men sluttet fordi han ikke la på seg noe av melken min. Han liker mme godt, legger bra på seg og har mer struktur over måltidene, men da plutselig skjer dette på natta. Han får i seg nok mat dagen gjennom, (12% av vekta), så skjønner ikke hvor dette behovet kommer fra. Smaker i tillegg på litt mos og grøt, han liker alt! Men vil altså ikke sove noe på dagtid, om han gjør det bruker jeg hvertfall tilsvarende tid på å få han til å sovne, og nå er han våken annenhver time natta gjennom. Har noen noe råd til hva jeg kan gjøre?? Eller kan jeg ikke gjøre noe??
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum