Desperat etter anti kvalme tips!

Har ikke merket effekt av ingefær tablettene. Spyr opp hvert måltid ennå. Godt å få spydd også så et jeg hvert fall god en halvtime etterpå..ringte legesenteret i dag og fikk klarsignal til å ta postaphen, håper det hjelper :)
Så bra! Håper det hjelper. Huff, høres ikke ålreit ut.

Jeg skulle kjøpe ingefærtabletter men de sa jeg skulle rådføre meg med lege først. Så jeg droppet det.!

Så bra! Håper det hjelper. Huff, høres ikke ålreit ut.

Jeg skulle kjøpe ingefærtabletter men de sa jeg skulle rådføre meg med lege først. Så jeg droppet det.!
Ja, jeg sa det med ingefærtablettene når jeg snakket med de legekontoret tidligere i dag. Har vært skeptisk til diverse selv. Men de mente at rådfør deg med lege står på alt og at det ikke var noe i veien for verken å ta postafen eller ingefærtabletter, så nå kjører jeg på med alt jeg kan få :p

Ja, jeg sa det med ingefærtablettene når jeg snakket med de legekontoret tidligere i dag. Har vært skeptisk til diverse selv. Men de mente at rådfør deg med lege står på alt og at det ikke var noe i veien for verken å ta postafen eller ingefærtabletter, så nå kjører jeg på med alt jeg kan få :p
Ja det er sant det da. :-)

Jeg drikker te med fersk ingefær, litt mindre dose. Får prøve det først. :)

Lykke til, håper du får en kvalmefri jul! :)

Back
Topp