Desemberskatten 2014 <3

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Tenkte jeg skulle lage meg en dagbok jeg også.. Noe sent bare :p Ting tar tid!

Litt om meg: 21 år fra vestfold som venter mitt første barn sammen med en fantastisk fyr :) Til vår store glede fant vi ut i uke 12 (selv om han som tok ultralyden ikke kunne si det sikkert) at det var en liten jente inni der.. :) Ukene som fulgte var fylt med mye bekymring for den lille, da de ikke kunne se alle organene på vesla på ultralyd i uke 11 eller på riksen som vi ble henvist til i uke tolv. Vi fikk ny time på riksen og i uke 17 fikk vi endelig vite at ingenting var galt med den vesle jenta vår (som de kan se på ultralyd hvertfall), og vi kunne endelig få nyte det å vente på jenta vår på ordentlig uten bekymringer! :) Jeg er nå i uke 23, og kjenner spark og bevegelser hver eneste dag :D

I starten av svangerskapet var jeg mye plaget med kvalme, og slet med formen fra uke 8 til uke 15-16. Nå er formen tilbake, eneste jeg merker det på er trøttheten og at jeg mye lettere blir sliten.. Nesten så jeg gruer meg til hvordan det blir framover :p

I løpet av en liten uke begynner jeg på studiene igjen, og skal studere fram til jeg er omkring 38 uker på vei! Lurer på hvordan det vil gå, tiden vil vise :D
 
Idag har jeg time hos jordmor :D Håper hun hører på hjertelyden idag, selv om jeg vet at vesla har det fint ettersom det har vært karatetrening i magen i natt :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp