Desembergjengen sin skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Si meg, har dere ikke laget dere en skravletråd enda?
Dere må da ha en skravletråd kan dere vel forstå!

Så damer, hva skal vi skravle om?

Hva folk driver med i kveld, kanskje?

Kjæresten min driver og flytter ut av leiligheten sin, så jeg har hjulpet han med å pakke ned kjøkken i dag. Er rimelig sliten, så nå ligger jeg utkjørt forran tv'en.

Jeg har ligget 1,5time i badekaret (deilig for bekkenet med varmt vann), og nå ser vi på "The walking dead" :) så finner jeg senga om en liten stund;)

Jeg ligger på sofaen og ser etter julegaver på nett og sjekker opp hvor de har fin julepynt :) Har vært hos jordmor, storbandet, vasket klær og delvis laget middag fra bunnen av i dag, etter det ville ikke kroppen mer.

Sett home and away og jakten på kjærligheten. Venter nå på farmen.
Hahaha [emoji23] Følte jeg hørtes gammel ut med tanke på TV-programmene [emoji23]
Venter spent på lillesøster. Har sykt mye kynnere hver dag. Mange selv om jeg sitter helt rolig.

Jeg ligger på sofaen og ser etter julegaver på nett og sjekker opp hvor de har fin julepynt :) Har vært hos jordmor, storbandet, vasket klær og delvis laget middag fra bunnen av i dag, etter det ville ikke kroppen mer.

Bestilte siste julegaven i dag. Dvs av gaver som skal ut av huset.
Bestilt noe til sambo også.
Ellers har vi igjen gave mellom største storesøster og baby (begge veier), og jeg har litt igjen til sambo.
Deilig å være ferdig så tidlig [emoji4]

Hmmmf, samboer som kommer med en fin kommentar "det er jo ikke tungt å gå opp trappen"... Når han går med en ball på magen som presser på alt av organer og økt med 10-11kg kan han begynne å snakke! :p

Venter på farmen, sambo kommer med kveldsmat til meg nå [emoji4] ligger som et slakt på sofaen med ett kræsja bekken!

Hmmmf, samboer som kommer med en fin kommentar "det er jo ikke tungt å gå opp trappen"... Når han går med en ball på magen som presser på alt av organer og økt med 10-11kg kan han begynne å snakke! :p

Jeg fikk også en morsom kommentar da jeg ble spurt om å ta kosten ei runde. Jeg viste sikkert tydelig at jeg ikke ville :hilarious: "Å nei, det er så tungt å måtte reise seg opp litt". Kjente hormona kokte på fullt med en gang og ropte tilbake "Ja, det begynner å bli jævelig tungt skjønner du!" :finger: Hahaha :wideyed:

Jeg fikk også en morsom kommentar da jeg ble spurt om å ta kosten ei runde. Jeg viste sikkert tydelig at jeg ikke ville :hilarious: "Å nei, det er så tungt å måtte reise seg opp litt". Kjente hormona kokte på fullt med en gang og ropte tilbake "Ja, det begynner å bli jævelig tungt skjønner du!" :finger: Hahaha :wideyed:
Haha, godt det ikke bare er her da :hilarious:

Haha, han burde prøve sånn vektbelte, slik at han kan få følelsen av hvordan det er! :p

Jeg foreslo for mannen at han kunne ta med seg den éne 10 kilos manualen vi har i en sekk på magen og gå med den en dag på jobb, så kunne han kjenne :hilarious: Han har ikke kommet med noen kommenterer, da :) Han skjønner heldigvis at det er tungt og at jeg er sliten.

Har ikke så mye planer i dag. Herlig! Skal brette litt klær, vaske en maskin med klær og smårydde litt. Og lage middag til mannen kommer hjem. :) Må også få printet ut fødebrevet så det er klart :)

Du har nå mye gjøre :D

Back
Topp