Desemberbabyen blir januarbaby!

Snart•tobarnsmor

Betatt av forumet
Titter bare innom hos dere litt, det er blitt så stille på desemberforumet! Jeg hadde termin 26.12., men sitter her fortsatt og venter på den lille gutten min. Jeg var på sykehuset til overtidsvurdering i dag, men var ikke moden i det hele tatt. Ny time mandag. Så nå som nesten alle desemberbabyene har kommet får jeg kose meg med å lese om januarbabyene som også kommer som perler på en snor!;)

Med mi forrige hadde jeg termin 26.12.121 og hun kom ikke før 05.01.12. Håper gutten din kommer snart:-)

Håper den lille kommer snart slik at du slipper å gå sånn. Men veldig koselig at du kommer inn til oss:)

Så hyggelig at du kommer inn hit da :) men kjedelig at du fortsatt går og venter :/ håper du snart får babyen din! Her inne er det hvertfall spennende om dagen, så det er bare å følge med :)

Takk dere! Ja, jeg er rimelig lei nå, sliter veldig med å sove, men bør vel egentlig ikke klage, siden jeg har vært spart for de fleste andre gravidplagene... Men det er morsomt å komme inn hit, for her er det virkelig full fart! Veldig motiverende!

Jeg håper det skjer noe snart hos deg. Kjedelig å gå og vente. Jeg har ennå 2,5 uker til termin. Akkurat nå virker det som en evighet siden mange januar barn er allerede født. Men tiden går nok fort (håper jeg)

Fra mobil enhet

Hei hei :) åhh håper du slipper gå for mye lenger nå! Men lille har vel en mening selv og ville ha bursdag i januar ;) hihi

Så kjekt med flere folk å følge med på!:) lykke til, du har uansett ikke mange dagene i gjenn nå!:) med førstemann var eg til overtidskontroll 7 dager over termin, var helt umoden og hadde ingen tegn til at noe skulle skje! Klokken 22 dagen etterpå starter så smått riene med svake kynnere, og litt over fem timer senere var han ute;) plutselig sitter du der med en baby i armene:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner godt baby vil vente med å komme ut. Det er jo kaldt ute i den virkelige verden ;)

Men for oss så går med magen heeelt der ute - så er det ikke noe festlig når det går over tiden :) Men krysser fingrene for at han bestemmer seg fro å komme snart :)

Velkommen hit :) her fødes det i hytt og pine virker det som, og tror det er smittsomt, så plutselig er det din tur!!!

Takk, alle sammen! Dette er virkelig en tålmodighetsprøve! Da er det ekstra godt å være i kontakt med andre som venter :) .
Min første kom til termin, så jeg hadde trodd jeg skulle føde før denne gangen, men dette kan vi jo ikke styre! Jeg er forsåvidt litt glad for at han nå blir januarbaby, da! (Selv om jeg i utgangspunktet ikke brydde meg særlig om akkurat det).

Velkommen hit :) Håper ikke ventetiden din blir så mye lenger :)
Her skjer det utrolig mye på kort tid så er veldig spennende å følge med fremover :) :)

Back
Topp