Har termin 28.nov og kom plutselig på at det lett kan bli en desemberbaby
Håper jeg får lov til å henge litt med dere her inne
Håper jeg får lov til å henge litt med dere her inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommenleste en plass at 70 % føder etter termin så er jo muligheter da
![]()
Så spennende daEr tredjegangsfødende som igrunn ikke får lov til å gå over termin pga tidligere komplikasjoner.
Men sykehuset og jeg har blitt enige om at så lenge tilstanden holder seg fin så skal jeg ikke bli satt i gang med det første
Begge mine har faktisk kommet på termindagen men sies at tredjemann er en luring![]()
Hehe, det visste jeg ikke. Har bare pleid å si at jeg har veldig punktlige barnSå spennende daer jo ca 5% sjanse mener jeg å ha lest, på at barna kommer på termindato! Så du er jo unik!! Min første kom på termindato, men nr2 kom 3 dager etter, så denne kommer gjerne 6 dager på overtid da
![]()
Men det er jammen ikke dumt å ha så tett uansett, kan man slå bursdagene sammen når det kommer til familieselskapHehe, det visste jeg ikke. Har bare pleid å si at jeg har veldig punktlige barn
Jeg har en følelse på overtid denne gangen så tror nesten det blir en desemberbaby. Hadde vært fint det for broren har bursdag 23.nov, så får han ha måneden sin i fred
Men det er jammen ikke dumt å ha så tett uansett, kan man slå bursdagene sammen når det kommer til familieselskap![]()