Desember og sykdom

Boblefrua

Forumet er livet
Er desember en mnd med mye sykdom hos dere? Eller kanskje på jobben?

Barna mine blir alltid syke i desember. Nærmest blitt som en tradisjon:wtf:

Vært mye sykdom i november med øyebetennelse, omgangssyke og forkjølelse, så håper egentlig desember kan være en frisk måned!

I fjor fikk tuppa hmf i desember, spent på Hva/om det blir noe mer en den mellomørebetennelse hun har (og generelle forkjølelsen ) eller om det blir noe mer.

Samme her. Mye sykdom rundt juletider. Nettopp hatt omgangssyke og feberrunde. Satser på at vi slipper unna i selve jula!

Eldste har influensa og feber..
Vi andre er enda frisk! Normalt bruker vi å holde oss friske alle sammen :)

Første desember med barn i hus, akkurat begynt i barnehage. Så satser på vi får noe denne mnd. Blir overrasket vis ikke!

Vi ser i barnehagen at desember definitivt er tiden for sykdom; faktisk har barnegruppen vært halvert de siste par ukene. Det som oftest går igjen er halsbetennelser og den beryktede omgangssyken. Krysser fingrene hvert år fot at vi ikke får den i hus i julen!

De 2 siste årene har vi hatt sykdom til jul og året før det igjen nyttår. Lillebror har hvert små forkjøla en stund nå men ellers så satser jeg på at vi holder oss friske :)

Noen er syke hver uke nå både her hjemme og på jobben min. Denne uken har barnegruppen vår vært halvert. Er hovedsakelig kraftige forkjølelser og halsbetennelse.

Nei, våren og høsten er værst hos oss.

Jeg blir alltid syk i desember fordi jeg har eksamen eller praksisperioder, og når det er over så blir jeg syk. Mye stress fører til sykdom.

Mange på jobb som er syk og/eller har syke barn hvertfall siste ukene

November var ille nok og nå håper jeg vi slipper å være syke i desember og...

Back
Topp