Desember og økonomi

Får da halv skatt i desember. Så går aldri på en smell sånn sett :)
Halv skatt i november vi (lønn 20, der hjelper litt lite å ha halv skatt så tett inn i jula)

Men at jeg handler gaver før handler om tid, ikke økonomi.
(jo, jeg handler på tilbud kjøpesenteret kjører i november da)

Er student, så pleier å begynne på julegavehandelen tidlig. Nå som vi har kjøpt oss rekkehus har vi kuttet ned på prisen på julegaver også. Har pleid å gi gaver for 500kr til søsknene til mannen, nå blir det for 300kr(han har 6 søsken!).

Tror vi har god nok økonomi til å klare desember i år også selv om jeg ikke har inntekt i år...

Handler litt hele tiden, særlig fra september og ut :)

Nei desember kommer ikke brått på meg, prøver og være ferdig med alle julegavene før så jeg slipper alt i en smell da og heller kan bruke pengene på hyggelige ting med familien. Vi feirer ikke jul alene så bruker ikke mye penger på julematen heller :)

Tenker å begynne snart. Til tantebarn og venninners barn kjøper jeg ofte ullundertøy. Kanskje kjedelig å pakke opp, men da får de i hvert fall noe de trenger. Jeg og søsknene mine har blitt enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre, vi kjøper bare til hverandres barn. Til jenta vår kjøper vi en liten ting, og setter inn penger på kontoen hennes.

Back
Topp