Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du starte prøvingen på nr 4??Jeg starter å henge her på babyverden igjen nå
Ja tenkte kanskje det. Skal ta ut hormonspiralen om en ukes tid. Håper å bli gravid på høsten. Galskap i grunn. Er jo ikke ungjenta lenger og har barn med utfordringer. ...men likevel. Hi hi. Meeeen. ..gir meg selv kun ett år. Blir jeg ikke gravid innen sommer neste år så slutter jeg å prøve grunnet alder.
Takk for det! Og lykke til med tiden du har i venteOg gratulerer Ladyz med barn i magen igjen.
Siden du skrev dette i går, så er du nok i gang nåJeg er her, byttet nick da men.. *smelt på tjukka*
Er på overtid (oul 19/3) og skal bli satt I gang med ballong l morgen... venter en jente denne gangen, så da blir det en av hver
Håper det er bra med 4 åringene deres?
Da er vi gravide på likt denne gang også. Har også skiftet nick fra *ønskebaby*. Kult, jeg fikk også en jente den 14.03 og har en gutt på 4 fra sist gangJeg er her, byttet nick da men.. *smelt på tjukka*
Er på overtid (oul 19/3) og skal bli satt I gang med ballong l morgen... venter en jente denne gangen, så da blir det en av hver
Håper det er bra med 4 åringene deres?
Da er vi gravide på likt denne gang også. Har også skiftet nick fra *ønskebaby*. Kult, jeg fikk også en jente den 14.03 og har en gutt på 4 fra sist gang![]()
Så kjektJenta mi kom 30.3hvordan går det med 4 åringen din I fht ny baby I
hus,?
Så kjekt
Jo det går, han forguder henne og vl holde og kose hele tiden. Noe som resulterte i at hvis vi ikke følger med så løfte han henne opp :-/ . Ellers er han veldig trassig :-/ . Hører ikke etter og gjør stikk motsatt av hva vi sier :-( . Men det var en stor forandring for han, så jeg synes han er mer eller god. Hos dere da? Hvordan går søskenforholdet?
Vi begynner og komme ganske godt inni det nåAkkurat som å være hos oss jo!bortsett fra at han ikke løfter henne opp selv.. enda...?
Han er kjempe stolt ute og er ok med å ha med å Gjøre.. men innendørs er han en utfordring..![]()
Har dårlig samvittighet for at tuppemor henger så mye I puppen og jeg får lite tid til han.. jeg gleder meg til vi kommer litt inn I rutiner så vi kan nyte familietiden![]()