desember mamma!!!:)

karina85

Andre møte med forumet
nååh gutten min kom til verden den 1.desember!!:) jeg grudde meg ikke noe serlig til fødselen...å jeg synes fødselen gikk greit:)er så vert det!!:))det var ikke en tobias..så han skal hete sander!=))
 
Så at moren din la ut medling om at du hadde født? Stemmer ikke det?
Gratulerer såååååååååååååå masse med Sander i hvert fall. Håper alt står bra til med deg og dere. Du har ikke bilde av han da som di kan legge ut?
 
Og en ting til: Gratulerer. Du er den første som har laget tråd her inne.
 
ja han er så ufattelig nydelig!!!:) skal prøve legge ut bilde..er ikke sikker på korsen jeg gjør det??
 
[:D]Gratulerer så mye med gutten!!![:D]
 
ja de e nokken fine navn!!;) sondre og lucas å er så fint..! [:D]
 
3 desember fødte jeg prinsen min.. [:)]
fødselen gikk over all forventnig.. og jeg er enig med deg karina85, det er så verdt det..
Han skal hete Elias..
 
3 desember fødte jeg prinsen min..
fødselen gikk over all forventnig.. og jeg er enig med deg karina85, det er så verdt det..
Han skal hete Elias



GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE MED ELIAS
 
GRATTIS Med >Gutten din
 
Så kom lille Emilie til verden. Hun ble født den. 2. des. og var 3130 gram. Hun er bare så nydelig og jeg koser meg masse. Fødselen var absolutt verdt å få dette lille nurket i armene.
 
Gratulerer alle sammen! [:D]
 
ville bare si gratulerer med de små gullene deres [:D]
 
Gratulere så masse jenter!! [:D][:D]

Må nok si meg enig at d var verdt d ja... helt utroli va vi greier [;)][;)]
 
hei alle[;)] helt ny her, men også desember mamma. gutten min kom fredag 2.12, litt for tidlig, men helt frisk!
[:)]
 
Gratulerer Mamma.23.! [:D]
 
Nydelig gutt karina!:) gratulerer! Sander er mitt favoritt navn også... tenkte på Tobias også[:D] fint navn!
 
jente 21 ..tusen takk!!!ja han e sååå sjønn:) venter du me gutt??
 
Back
Topp