Desember allerede!!!

AnneC84

Forumet er livet
Allerede desember!! Haha! Så må vi ha januar, så februar osv - dette kommer til å gå fort :p Nå har jeg jo en baby hjemme allerede, så har en følelse av at jeg ikke har tid til å kjenne etter så mye denne gangen ;)

Det vil også si at det er bare 20 dager til tidlig ul! 

Har dere julekalender? Har ikke i år... :( Men fikk fin førjulsgave allikevel :)

Fra 3+2 til 4+0 syns jeg tida gikk uhoooorvelig sakte! Sikkert fordi jeg var så redd for at TR skulle komme på IKM. :P Men den siste uka har igrunnen gårr veldig fort, og heldigvis for det  Savner bare litt snø jeg nå, kan ikke si jeg får helt julestemning av at det regner og blåser som f ute..! :P

Jeg kan ikke syntes tiden går saktere... jeg venter i spenning frem til 17januar, Da skal jeg på tidlig ultralyd i uke 12:) frem til da er det bare spenning!:)

MissDolly skrev:
Fra 3+2 til 4+0 syns jeg tida gikk uhoooorvelig sakte! Sikkert fordi jeg var så redd for at TR skulle komme på IKM. :P Men den siste uka har igrunnen gårr veldig fort, og heldigvis for det  Savner bare litt snø jeg nå, kan ikke si jeg får helt julestemning av at det regner og blåser som f ute..! :P

Samme her! Fra 3+3 til 4+2(blødde litt de siste 3 dagene) gikk det seeeeint! Men nå er det litt mer fart i sakene. Og nå er det desember, og da blir det hektisk uansett, i hvert fall med barn i hus. Og bare 12 dager til 1. UL 

Jeg å syns tiden går sååå sakteemoticon  Går nesten å venter på å begynne å blø, siden jeg har gjort det de to andre gangene jeg har vørt gravidemoticon
Jeg har julekalender, sjokolade, sånn billig ting som jeg hadde når jeg var liten. Syns den sjokkoladen smaker fantastisk godtemoticon  Jeg har med prinsesser og gubben har med Carsemoticon

Men siden vi er inne pådesember å sånt, når begynner dere å pynte til jul?emoticon

tiden går SÅÅÅÅÅÅ sakte...  vil bare ha mage og kjenne det sparker.. og ha den lille babyen i armene mine... <3 <3 <3

Back
Topp