Desember 2018 har fått skjult gruppe! Les info her!!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Forumansvarlig Tamara, 21 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Desember 2018 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
    Se her hvordan du lager ett eget nick
    • Du må stå oppført på terminlisten
    Terminlisten til gruppen finner du her
    • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
    • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
    • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
    Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til
    Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Turbo <-- Klikk på navnet for å sende pm.

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
    Skjult forum finner du HER
    En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

Pga. nedetiden vi hadde 19 april er innleggs-loggen til alle medlemmene forsvunnet. Det er derfor umulig, på nåværende tidspunkt, å finne ut om medlemmer har skrevet 50 innlegg i gruppen eller ikke. Her må TGA bare ta en avgjørelse. Jeg foreslår at TGA går inn på profilen til den som søker tilgang og sjekker at medlemmet har samlet sett over 70-100 innlegg totalt. (dette er samlet over hele forumet siden man ble medlem)

Innleggs-loggen startet tellingen igjen 19 april kl 17 ca, så man vil jo kunne se alt som er skrevet etter dette, men ikke det som er skrevet før.

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
    La den være blank
    Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
    Nyere enn - La den være blank
    Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste. ;)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
    F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
    Og skal grensen for medlemstid senkes så antall innlegg økes.
    Dette er noe dere i fellesskap må ta opp, diskutere og bli enige om ute i åpen gruppe.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig med link til der dette har blitt diskutert i gruppen deres.

Husk at skjult gruppe er DERES gruppe der DERE SAMMEN bestemmer. Eneste vi i moderatorteamet bestemmer er at man må ha vært medlem en viss tid og ha ett vist antall innlegg + ett brukernavn. Dette er kun med tanke på deres eget beste.

-------

Det er flere som kan oppleve at de har fått tilgang, men så mistet den igjen.. Nei, det er appen som tuller og krøller dessverre.

TIPS: Logg deg inn via nettleser. Gå inn på det skjulte rommet deres og velg "følg forum" øverst mot høyre. Da blir det lettere å finne det i appen ;)
    Du blir kun fjernet fra skjult gruppe om du er inaktiv over en lenger periode eller du ber om det selv.

Last edited: 21 Apr 2018
  2. Mammapaany Forelsket i forumet

Er jeg fjernet fra skjult gruppe? Finner den ikke på desemberforumet lenger... har ikke vært inaktiv de siste 30 dagene...

3. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Nei, du er fortsatt medlem :)

4. Bruker du app? I så fall kan det hende at den forsvinner fra appen. Løsningen er å logge seg på nettleser, følge det skjulte forumet, og da dukker den opp igjen i appen også :)

5. Mammapaany Forelsket i forumet

Ja jeg bruker app[emoji3] da skjønner jeg! Dukket plutselig opp igjen!!:) takk

• Liker Liker x 1
  6. smilejenta78 Glad i forumet Oktoberskattene 2015 Desemberlykke 2018

har sendt pm men ikke fått svar..venter i spenning[emoji4]

7. Cambi86 Flørter med forumet

Får vi tilbakemelding om vi blir "godkjent" eller ikke? :)

8. Ikke i bruk Forumet er livet

Litt usikker på hva tilgangsansvarlig her inne pleier å gjøre, men regner med hun svarer om man ikke oppfyller kravene i alle fall.
    Når du får tilgang vil du lett se dette fordi du får en banner med navnet på gruppen deres under profilbildet ditt. (Ses kun via nettleser, ikke app)

Ser at du ikke har fått tilgang enda. Når se det du om å til TGA?

9. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Svarer når jeg ser pm :) Bare informerer om at jeg sender forespørsel, og ang oppropet. De som ikke har sett at de har blitt lagt til har sendt meg pm og spurt. Men de fleste ser dette selv :)

10. SVG Rugemamma Betatt av forumet

Hei, er denne gruppen aktiv?

11. Ja, det er aktivitet i gruppen. Akkurat nå, midt på sommeren, er forumet mye roligere enn ellers :)

12. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Det står at terminlisten er stengt, betyr det at ikke det er plass til flere?

13. Ikke i bruk Forumet er livet

Her er det ingen begrensninger og alle er velkomne.
    Men hvorfor terminlisten er stengt vet jeg ikke. Kan det hende at dere har en ny terminliste?

Send en pm til hun som er tilgangsansvarlig du, så ordner det seg :)

14. Ikke i bruk Forumet er livet

• Liker Liker x 1
  15. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

16. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Hvordan finner jeg ut hvor mange innlegg jeg har i desember?

17. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

18. Ikke i bruk Forumet er livet

Hvis du leser i hovedinnlegget så står det en forklaring hvordan du finner det ut der ;)

19. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Takk :) Har 31 (holder på med innlegg 32 nå her) :) så da må jeg skrive litt til så jeg kan få være med i skjult!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  20. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Takk, fikk link av Turbo :)

Del denne siden