Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Desember 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er FruUndercover


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
 
Jess, endelig :p
 
Sikkert dumt spørsmål, men hvordan vet man hvor mange innlegg man har skrevet i ett enkelt forum? :)
 
Så gøy! :) men hva skal jeg gjøre for å komme inn dit?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fant det ut nå, må bare finne ut hvordan jeg kan sende pm;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hmm..finner ikke des14 på listen?
 
Jeg får det ikke til jeg? har sendt fruundercover en melding. men finner ikke gruppa på lista over de skjulte gruppene..
 
Hei jenter!!


Desember 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er FruUndercover


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)

Den dukker ikke opp i listen over forum jeg kan søke på, hvorfor?.. :(
 
Tror ikke indexlista er oppdatert for jeg finner den heller ikke.

Men wphooo. endelig. bra bursdagsgave :D
 
Du må telle antall innlegg på des 14, det må være over 50


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror ikke indexlista er oppdatert for jeg finner den heller ikke.

Men wphooo. endelig. bra bursdagsgave :D

hmmm ser at alle har novemberskattene under nikket sitt, kan det være noe feil med koblingen mot desemberskattene 14? For regner med at vi alle skal til desemberskattene og ikke november skattene ;)
 
Hei jenter!!


Desember 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er FruUndercover


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)

Bare se bort i fra denne :)
 
Last edited:
hmmm ser at alle har novemberskattene under nikket sitt, kan det være noe feil med koblingen mot desemberskattene 14? For regner med at vi alle skal til desemberskattene og ikke november skattene ;)
Det er fordi noen av oss som har termin tidlig i måneden henger med november også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp