Dery!

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg så deg på Rygge storsenter i dag! Er helt sikker på at det var deg, for jeg kjente deg igjen fra bilder du har lagt ut, samt at jeg kjente igjen jenta di. Du gikk sammen med en dame som jeg tipper er moren din.
Jeg passerte deg like ved gullsmedbutikken (den tvers ovenfor obs), og spiste skolebrød. Hadde en grønn veske over skulderen.
Var like før jeg ropte på deg, men så kom jeg på at du ikke ante hvem jeg er, og at det sikkert ville virket sånn passe teit[8D]

Hehe..[:D]

Når jeg er i babybutikker i sverige blir jeg så opphengt i å se etter om det er noen kjente fra BV..hehe[:D]
Du skulle gått bort vettu[:D]

*dytte på* [;)]

Opp med seg...

hoppsideisy opp dytt

heihei ja det var nok meg[:D] så gøy at du kjente meg igjen skulle ønske du ropte påmeg[8D][:D] har ikke sett bilde av deg så jeg kjente deg nok ikke[8|][:)] hadde vell ikke tørt og snakke med deg heller er veeeeldig sjenert...[:o][:D][;)]

ORIGINAL: Dery*

heihei ja det var nok meg[:D] så gøy at du kjente meg igjen skulle ønske du ropte påmeg[8D][:D] har ikke sett bilde av deg så jeg kjente deg nok ikke[8|][:)] hadde vell ikke tørt og snakke med deg heller er veeeeldig sjenert...[:o][:D][;)]

Hehe, jeg er vel ikke av de mest sjenerte, men i enkelte situasjoner kan jeg bli det jeg også, og tror nok det fort kunne blitt pinlig om jeg plutselig ropte "Dery!", også hadde du stått der forvirret, forskrekket og taus[8D]
Du får hive deg med på Fredrisktadtreff den 20. april da vet du, så blir man kjent[;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Hehe, jeg er vel ikke av de mest sjenerte, men i enkelte situasjoner kan jeg bli det jeg også, og tror nok det fort kunne blitt pinlig om jeg plutselig ropte "Dery!", også hadde du stått der forvirret, forskrekket og taus[8D]
Du får hive deg med på Fredrisktadtreff den 20. april da vet du, så blir man kjent[;)]

hehe ja kansje jeg skal bli med på treffet men tør seiøst ikke prate [&:] og er ikke kjent i fredrikstad heller hvordan skal jeg finne frem??[8D]

ORIGINAL: Jellybelly

hehe ja kansje jeg skal bli med på treffet men tør seiøst ikke prate [&:] og er ikke kjent i fredrikstad heller hvordan skal jeg finne frem??[8D]

Jeg er heller ikke kjent i Fredrikstad. Jeg er jo fra Trondheim[8D] Men det er jo bare å google seg fram til adresser, og man kan finne kjøreruter på kartsidene til gulesider.no. Er bare å hoppe i det. [:D] HVa er det verste som kan skje?

Jeg har vært på 1 treff, men det var bare 4 stykker med da.
Gjett om skravla gikk på alle 4.
Det var nesten ikke mulig å komme til ordet....hehehe.
Dere skal se at det blir nok slik hos dere også[;)]

Back
Topp