Dersom en postiv test- hva skjer da?

twinanne

Forumet er livet
Dersom vi tester positiv hva skjer da?

Jeg hvet at vi nok må fortsette med progrestrone, men hvor lenge?

Blir det ultraly på fertilitesklinikken og når blir første UL og prosessen derfra?

Tar vi blodprøve på fertilitestklinikken?

Hvem er det som henviser oss videre til jordmor/gynkolog på sykehus for oss som er over 38 år, er det de på fertlitetsklinikkene eller?

Hva er normale prosedyrer rundt dette?

Dersom vi tester positiv hva skjer da? Fikk beskjed om å ringe sykehuset den dagen jeg testet, uansett utfall...er den positiv vil de sette opp en time for UL, er den negativ vil de sette opp en avtale for neste forsøk...

Jeg hvet at vi nok må fortsette med progrestrone, men hvor lenge? Skal da fortsette med både progesteron og progynova til uke 10 i svangerskapet

Blir det ultraly på fertilitesklinikken og når blir første UL og prosessen derfra? Inn til UL i uke 7 for å sjekke om alt står bra til..

Tar vi blodprøve på fertilitestklinikken? Nei ikke på St. Olav iallefall

Hvem er det som henviser oss videre til jordmor/gynkolog på sykehus for oss som er over 38 år, er det de på fertlitetsklinikkene eller? Vet desverre ikke

Hva er normale prosedyrer rundt dette? Vet desverre ikke

Dersom vi tester positiv hva skjer da? ringte og sa at hjemme testen var posetiv, fikk beskjed om å testa hos fast legen og. fikk posetivt svar der og , så da fikk eg time til ultralyd i uke 8 på klinikken

Jeg hvet at vi nok må fortsette med progrestrone, men hvor lenge? tok kun de to eskene som eg fikk utdelt sammen med medesinen. Men gikk i stede på blodfortynnene sprøyter, for å få bedre blodgjennom strøm til livmora

Blir det ultraly på fertilitesklinikken og når blir første UL og prosessen derfra? i uke 8 tok eg først , siden klinikken var stengt i juli, etterpå måtte eg vente på den som en får i uke 18-19 å det var lenge de .

første på klinikken andre på sykehuset hjemme

Tar vi blodprøve på fertilitestklinikken? nei ikke etter eg ble gravid, de tok fastlegen

Hvem er det som henviser oss videre til jordmor/gynkolog på sykehus for oss som er over 38 år, er det de på fertlitetsklinikkene eller? Jordmor må du skaffe deg selv. eller legen hjelper deg med å finne en. Siden du e over 35 får du en ekstra ultralyd i uke 32-35 + du kan ta noen prøver for å se om fostere e friskt. e selv 35 så eg har litt tettere kontroller en hva som e normalt

Hva er normale prosedyrer rundt dette?

Takk skal dere ha jenter, nå begynner jeg å danne meg et bilde på hvordan dette fungerer.[;)]

Man ta blodprøver uansett etter 2 uker[;)] Jeg forsatt med crinone t.o.m uke 10 selv om det var ordinær forsøk.

Back
Topp