Dersom du var på visning

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Hadde det da hatt noe å si om megleren var mann eller dame? Og har alderen noe å si? Dette er kanskje noe som er litt ubevisst da, men er det sånn at du har mer tillit til det ene kjønnet?....

Det har jeg faktisk aldri tenkt over[:D]

Kjønn har ingen betydning...!
Men jeg mister tillit så fort vedkommende har liten kunnskap om prosjektet og også viser liten interesser for å selge....

Sist jeg var på visning var det to jenter på 14 år... hehe.. kanskje litt tatt i.. men de var nok helt nyutdanna og hadde virkelig ingen peiling...!!
Gjorde faktisk at vi holdt på å gi opp hele området der vi så på tomt... men så tok heldigvis utbygger kontakt... og da fikk vi et helt annet inntrykk av prosjektet...

Kjønn har ingen betydning, jeg stoler ikke på eiendomsmeglere uansett.

tja...nyutdanna jenter er ikke noe særlig ihvertfall.... Ble bare krøll da vi kjøpte huset vårt, tror ikke hun hadde solgt så mange hus før oss akkurat[&:]

Kjønnet har ikke hatt no å si for min erfaring hvertfall !
Har vært borti like uvitne meglere av begge kjønn.
Syns faktisk meglerene ikke er så flinke fortiden jeg.

Har vært på bolig jakt en god stund nå just og var borti mange meglere men bar EN jeg har erfart at kan huset de skal selge og kan svare på alle spørsmål !

har ikke noe å si om det er en mann eller ei dame..
 men når vi skulle selge leiligheten vår i fjor, og det plutselig sto ei ung lita barbiedukke på trappa vår og presenterte seg som eiendomsmegleren, DA tvilte jeg litt... [8D]

men skal sies at hun var kjempeflink, og vi fikk solgt unna leiligheten i en fart..[;)]

ORIGINAL: Fragle1

Nei det har aldri hatt noe betydning.

ORIGINAL: Fragle1

Ikke kjønn, men alder. Tenker at de eldre har gjerne mer erfaring enn de unge. Er jo ikke alltid det stemmer da men for gjort å tenke slik

Kjønn er underordnet - og egentlig alder også (så sant vi ikke snakker om visningsassistenter på 18-20 år).
KUNNSKAP derimot er det viktigste. Meglere som ikke kan svare på spørsmål, evt svarer feil - har jeg ingen tillit til.

Back
Topp