Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt hvor mye dere har fulgt med, men såvidt som jeg vet så er utdanning gratis her i Norge!:) Jeg skal begynne på mitt 4.år på universitetet til høsten, og har enda ikke betalt noe for det(hvis du ser bort ifra 400 kroner for semesterkort)! :) Bare å sette i gang og gjøre noe med disse drømmene!:)Januar2013 <3 skrev:
Bidemoren skrev:
Vet ikke helt hvor mye dere har fulgt med, men såvidt som jeg vet så er utdanning gratis her i Norge!:) Jeg skal begynne på mitt 4.år på universitetet til høsten, og har enda ikke betalt noe for det(hvis du ser bort ifra 400 kroner for semesterkort)! :) Bare å sette i gang og gjøre noe med disse drømmene!:)Januar2013 <3 skrev:
Selve utdanningen er jo gratis hvis man ikke velger privat. Tipper Hekla85 mener dersom du skulle startet på en ny utdanning nå i ettertid;) Jeg har også 5 år på universitet, og sitter da igjen med 250.000kr i studielån. Man får bare studielån for opptil 6 års studier. Etter noen år i jobb er det ikke alle som har muligheten til leve uten inntekt i minst 3 år, og ofte da også uten støtte fra lånekassen.
Ja, den ser jeg! :) Jeg skal ikke kverulere, reagerte bare da jeg såg innlegget, for i mine øyne er jo utdannelse gratis. Og dette med lån fra lånekassen er jo egentlig et "gode" som vi velger selv!:)Januar2013 <3 skrev:
Meen, hvis jeg hadde hatt karakterer til det, så hadde jeg nok villet blitt lege jeg også! :)