Dersom du blir gravid med termin denne mnd..

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hvilken dato blir din mens termin da? :)
 
Min blir da 06.09.12.
HÅPER virkelig det klaffer!! :D
Ønsker dere lykke til også!
 
Da hadde menstermin blitt 11.09.12, meeen da skulle jeg fått mensen for to dager siden!! :) Såååå.. hm, kanskje jeg egentlig hører til i august-forumet? hm.. spennende .) 
 
10. sept :)
min første datter er født 18.sept :)
 
Om jeg går ut i fra en 34 dagers syklus så blir det den 19.09.2012. Hadde 34 dagers på første enkle pergokur,denne mnd blir det dobbel så mulig den blir kortere da. Forrige syklus som var pergo ri endte på 41 dager. Håper virkelig det er dobbel kur som skal til denne gangen:)
 
min blir 4.9 , 12 håper det stemmer klarer ikke vente lenger er så klar for en til
 
Aner egentlig ikke, men hvis EL kommer 14 dager etter pilleslutt, så blir termin 14.09.12 :)
 
04.09.12 blir min. :O)
 
Min vil også bli 09.09.12 ;)
 
Da blir termin 26. September.
 
Skulle det klaffe denne pp blir min menstermin ca. 11.09.12
 
Skulle det skje hadde det vel blitt 12 september, tror jeg...

MEN, er det bare jeg som morer meg over alle titlene på trådene? Ca alle handler om at man håper ^^ Det er bra vi er positive da! :D 
Jeg har skrevet litt i Juli gruppa, men havnet ikke der. Var inne å smugleste litt august gruppa, men skrev ingenting... For ble ikke der heller!
Kanskje denne gang tro? Hadde vært gøy... Har ventet på en september bebis før, som ble en oktoberbebis :D 
 
Min vil da bli 26.09..håper så inderlig det klaffer denne syklusen :)
 
Vi kan ende opp med samme termin, ser vi er på sammedag i syklusen:)
 
Back
Topp