Dersom dette går bra, kommer det til å bli en gutt

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Det er mye å bekymre seg over i 1. trimester.
Det jeg bekymrer meg over er at jeg ikke har noen symptomer.
OK, jeg er billetille grann kvalm, men nesten ikke noe.

Med minsten (jente) var jeg skikkelig dårlig, hadde bekken vondt fra før jeg fikk positiv test, svimmel, trøtt og generelt dårlig humør.

Samtidig forsterker de medisinene jeg bruke symptomene.
Begynner å bli litt redd...

Så begynte jeg å tenke....
Jeg har da et barn til, en gutt.
I det svangerskapet hadde jeg heller ingen symptomer i begynnelsen (jeg brukte riktignok ikke medisinene da, men de glemmer vi litt).

Så min konklusjon er at jeg ikke skal bekymre meg så mye, og heller sammen ligne med første svangerskap, og tenke at mangel på symptomer sikkert skyldes at det er en gutt jeg venter :P

Det va en god konklusjon :)
Blir speinnanes å sjå om det blir en gutt da :)
Æ trur vi får jente æ :)

Samme tenker jeg men motsatte , altså med første mann som er gutt kjente jeg ingenting mens nå så er jeg kjempe dårlig da tenker jeg det er kanskje jente ,, så skjønner tanke gangen din , set blir spennende å se ;)

Poenget mitt er egentlig at jeg ikke gidder bruke energi på å fokusere på hva som kan være tegn på at ting er galt, men heller på å finne andre forklaringer.

Jeg er generelt sett en positiv person, og ønsker også å være det nå i 1. trimester selv om vi har mistet 3 av de 5 gangene jeg har være gravid tidligere.

Har lik erfaring ifh jente/gutt så da blir det spennende å se :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Morsomt om det stemmer ift kvalmere på jente.. Venter i spenning på om det blir likt som sist. Var småkvalm den gangen, men var slettes ikke problematisk. Ble gutt :)

Jeg føler meg omtrent helt lik som sist, bare at da ble jeg dårligere etter første trimester, nå har jeg det tidligere, men kjenner veldig igjen formen!! Foreløpig ingen følelse på kjønn da, men har alltid tenkt to gutter, så det blir spennende :)

Back
Topp