Dersom ble klippet ved fødselen..

Frøkenholberg

Betatt av forumet
Har alt grodd hos dere?
Fikk ei jente 04.05.2020 og hos meg har det enda ikke grodd helt. 4 uker siden i går, og det har jo grodd masse i forhold til hvordan det var, men det er enda ikke lukket seg helt i huden så når jeg sprayer med bedøvelsesprayen så svir det skikkelig.
Tips til hvordan det kan hele hurtigere?
Hvor mange uker tok det før alt var helt grodd og dere kunne barbere dere som normalt der nede?:happy:
 
Det kommer vel litt an på hvordan du er klippet? :) Jeg ble også klippet, og de beskrev såret som grad 1 etterpå, så i grunn bare overfladisk. Fikk vel rundt 7 sting tror jeg. Er altså grodd nå, (fødte 05.05.) men er fremdeles øm og har noe ubehag generelt der nede. Har ikke begynt med barbering eller noe slikt ennå. Spent selv på hvor lang tid det tar før ting føles normalt igjen..:D
 
Jeg ble også klippet, men det er kun 6 dager siden! Har vært veldig ømt og nå kjenner jeg at stingene klør litt, håpet det skulle gro fort jeg...
 
Jeg ble også klipt, for 20 dager siden. Såret er grodd, men jeg tørr ikke barbere meg der enda da det fortsatt er litt ømt/ubehag nedentil til tider.
 
Ble klippet med første, grodde vel aldri helt. Verket og var ømt lenge. Satt i medisinsk grønnsåpe. Stingene falt opp og jeg tror ikke det vart helt bra :hilarious:
 
Back
Topp