Dersom barnet kommer inn på rommet ditt om natta...

M

Moderator Amalie

Guest
Får det legge seg i senga di eller følger du det tilbake til senga si?
 
Kommer ann på hvorfor hu kommer inn og om minste allerede ligger i senga mi. For begge samtidig er uaktuelt for da ender jeg på gulvet, de er begge noen marker å ha i senga...
 
Kommer an på. Med baby som ligger endel i sengen blir det altfor trangt med 4 stk så da prøver vi å følge tilbake. Men får lov om det er tidlig morgen, evt legger vi oss litt inn med han eller mannen tar hans seng.
 
Sønnen vår sover alt på vårt rom, og når han vil over til meg i løpet av natten, får han det. :)
Jeg kommer ikke til å følge ham tilbake på sitt rom om han kommer til oss etterhvert som han "flytter ut" av vårt rom heller, for da har han tydelig behov for trygghet og nærhet, og det skal han få. :)
 
Han havner under dyna mi. Blir dårlig med søvn på meg, men det er alltid en grunn til at han kommer. Ikke orker jeg å stå opp og tvinge han tilbake i senga si heller.
 
Er som regel yngste som kommer her, og det er ikke alltid vi merker henne heller [emoji23]
Men hun får ligge mellom oss. Hun tar med puta si, vi har en juniordyne liggende klar inne hos oss [emoji23]
 
Da må hun tilbake i sengen sin[emoji4]
 
Får ligge i sengen vår:) har hatt lyst til å avvikle det men nå har vi både fått bredere seng og en lillebror så synes hun må få lov å komme og ligge mellom oss:) det tar fort nok slutt regner jeg med:p

Her er det forresten hver eneste natt. Kanskje en natt i mnd i snitt at hun ikke våkner og kommer inn. Har vært så ofte leeenge. En god stund før lillebror var i bildet:) nå er hun veldig snart 5 (vet forumet er fra 5 og oppover)
 
Da får de beskjed om å gå å legge seg i sin egen seng. Umulig å sove med noen som ligger som en sjøstjerne i sengen :p Men er ikke ofte de kommer inn om natta lenger, heldigvis :)
 
De får alltid komme og ligge i min seng om de vil det. :)
 
Har nok sovet hos oss mer enn én gang. Men har også skjedd flere ganger at jeg da syns det blir for trangt, så jeg legger meg i hennes seng :p
 
Da får han ligge sammen med oss :)
 
Da legger de seg i min seng. Bruker ikke tid på noe om natten og jeg velger alltid minste motstands løsning :p Dessuten er det mest av alt koselig, selv om jeg kanskje sover litt dårligere
 
Her får hun aldri sove i senga mi. Kun når hun er syk eller da hun trengte ekstra trygghet etter samlivsbruddet med pappaen.

Har alltid fulgt henne tilbake til hennes seng hvis hun kommer inn til meg på natta. Har hun hatt mareritt eller følt seg ensom, har jeg sittet der å strøket henne over håret til hun sovner igjen.
Kommer til å gjøre dette med alle barna mine
Jeg sover så dårlig fra før, så et barn i sengen hadde ikke hjulpet på.

Men hvis hun kommer inn om morgenen når vi har fri, så kan hun legge seg i armkroken min og kose. ❤️
 
Ikke opplevd at eldste kommer inn til meg om natten, om hun gjør det, så skal hun få sove med meg.

Minsten sover i grindseng, men våkner han, så spørs det årsak og hva klokken er. Han får komme inn til meg om han er syk, eller klokken er etter 6:)
 
Sover da videre i vår seng. Minste motstandsvei:)
Koselig er det også;)
 
Følges som regel tilbake til sin seng. Ingen av oss får sove hvis vi blir tre stykker i vår seng.
 
Back
Topp