Ders helg?

Linni

Forumet er livet
VIP
Hva har dere drevet på me i helgå då?

Her var planen vi sko ut i campingvognå  å slappa av men di planene gikk i do.
Er 5 år si vi bygget hus som er terettelagt sønnen vårs i rullestol og han elsker å bade, men hjørnebadekare gikk adunken alt så vi kjøpte et nytt stort firkanta denne gang. Maen og svoger måler og finner ut detta får vi opp trappå men NEI :p

Motte skru ned trappeheisen te sønnen vårs, trappå så jeg malte laget te i viter og veggene gikk rett og slett te hel.... ;-) Men det positive for meg er at jeg har kjøpt tapet som jeg liker og passer inn i den gamle stilen min så blir veldig fornøyd :-)))))) Håper å bli ferdig i morgen så kan henga tinga på plass så får jeg male trappå når jeg orker en dag. Men ble sinnsykt dyrt badekar teslutt he he he. 

Ha en fine lørdags kveld videre :-))))))

Hehe, ja er det ikke typisk! :P Men blir sikkert veldig bra til slutt :)
Jeg jobbet kvelden igår og tidlig idag, etter jobb spiste vi pizza hos mamma og nå blir det bare tv kos og soffan. Imorgen skal vi i 1 års dag : )Ha en fortsatt fin helg alle sammen :)

Ja, det er typisk at alt går galt når det først setter i gang:( Men håper det ordner seg til i mrg! Her har vi hatt en rolig helg. Mannen har skiftet dekk på bilen min, og vi har hatt besøk av søsteren min og ungene. Så guttungen har hatt noen å leke med, og det liker han:) Har kost oss med taco og "Kvelden er din":) Blir vel litt pc-tid etterpå:) I mrg skal vi i middagsbesøk og etter det skal mannen spille fotballkamp, så da blir det alenekveld på meg:) Ha en fortsatt fin helg:)

Her har vi siste helgen med fri for oss alle før til sommeren... Jeg starter med eksamenslesing på mandag og da blir det travle dager og også helger frem til siste eksamen som er levering av bachelor 4.juni... Herlig å tenke på at vi reiser til syden 16.juni, så da har jeg noe å se frem til nå i leseperioden der jeg verken ser datter eller mann noe særlig...
Men helgen vår går med til familiekos, i dag tok vi bybanen til sentrum og var på teateret å så Ulverock, knallbra forestilling!
Og i morgen håper vi på fint vær så vi kan ta oss en tur på et av de 7 fjellene...

Kjedelig da, men da fikk du hvertfall ny tapet! ;) (?)

Helga mi består kun av jobbing. jobber 13 timers vakter i helgene, så det er travelt.
Men går helt fint, jeg har nemlig ikke spydd siden torsdag nå, så har jo såå masse energi nå! Jobber i avlastningsbolig for barn og unge, så passer bra med masse energi nå med disse langvaktene!

Ønsker alle dere jenter en super helg videre!!

Back
Topp