Dermaroller

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Bare lurte på om det er noen som har personlig erfaring med den? Lurte på å prøve de på lårene for å se om de har noen effekt.
Vil helst ikke ha noen selgere til å svare da jeg ikke stoler på svarene. De skal jo selge produktet koste hva det koste vil..

Har brukt den i ansiktet og er kjempefornøyd! Har alltid hatt litt "grov" og uren hud men med systematisk bruk av denne ble det faktisk stor forskjell!!:) kjøpte en med litt lengre nåler til å bruke på rumpe/mage etter fødsel men har ikke kommet i gang enda. Selv om de tar maks 5min per gang er det leeeenge med en nyfødt i hus ;)

Har brukt den i ansiktet og er kjempefornøyd! Har alltid hatt litt "grov" og uren hud men med systematisk bruk av denne ble det faktisk stor forskjell!!:) kjøpte en med litt lengre nåler til å bruke på rumpe/mage etter fødsel men har ikke kommet i gang enda. Selv om de tar maks 5min per gang er det leeeenge med en nyfødt i hus ;)
Hvor kjøpte du din? Så et merke som det fulgte med krem/lotion og olje til. En roller med lengre nåler og en for ansikt og slikt. Lurte på å slå til på den.

Hvor kjøpte du din? Så et merke som det fulgte med krem/lotion og olje til. En roller med lengre nåler og en for ansikt og slikt. Lurte på å slå til på den.

Kjøpte min her http://www.swissclinic.no

Var med desinfeksjonsspray og lotion med til meg også som fungerte kjempebra. Men kjøpte ikke refil der når det ble tomt, desinfeksjonsgel fra apoteket og aloe vera funket like brA synes jeg (og mye billigere!), selv om det er fyfy Iflg produsenten ;)

Back
Topp