Dermalogica

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som bruker produkter fra Dermalogica? Har så ræva hud nå at jeg blir sprø. Ble sånn sist jeg ammet også. Har aldri helt fin hud, men det får da være måte på! Det er jo ganske dyre produkter, så har ikke tenkt å hamstre inn. Vil vel helst kjøpe fra autorisert forhandler. Hvor kjøper dere? :)

Har ingen erfaring selv, men det skal være bra produkter. Tror enkelte apotek har begynt å selge det. Ellers så har de vel egen nettside man kan kjøpe fra, mener å huske det fra en gang jeg sjekka det ut..?

Bruker dermalogica og er veldig fornøyd. Kjøper fra hudpleiesalong. Syns det er greit å få veiledning, det er jo så mange ulike produkter. Vanskelig å vite hva man trenger og ikke. Liker veldig godt at man kun trenger en rens, ikke type rensemelk og så toner. Da går kveldsrutinen raskere :)

Jeg har en dagkrem fra dem. Kjøper fra en hudpleiesalong.
Den er fantastisk! Ordnet et hudproblem som jeg hadde hatt i 7-8 mnd på 3 dager :)

Jeg har ansiktskrubb, dagkrem, ansiktsåpe og hydramist spray.
Elsker alle produktene, ble anbefalt dem av hudpleieren som jeg går til.

Sliter generelt med tørr hud, og reagerer ofte på sminkefjernere..

bestilte alle produktene fra blivakker.no da det var kampanje en periode :-)

Har brukt dermalogica de siste 16-17 årene. Har stort sett handlet i hudpleiesalong. Få hjelp hos en hudpleier til å finne de rette produktene for din hud :)

Jeg har ansiktskrubb, dagkrem, ansiktsåpe og hydramist spray.
Elsker alle produktene, ble anbefalt dem av hudpleieren som jeg går til.

Sliter generelt med tørr hud, og reagerer ofte på sminkefjernere..

bestilte alle produktene fra blivakker.no da det var kampanje en periode :-)
Er redd for at produktene fra blivakker ikke holder mål, da Dermalogica selv sier de ikke går god for de. :/

Er redd for at produktene fra blivakker ikke holder mål, da Dermalogica selv sier de ikke går god for de. :/

Stemmer nok at de ikke er autorisert forhandler, men er jeg er ihvertfall fornøyd med mine produkt :-) . Det tryggeste er nok å handle hos Dermologica, eller hos en autorisert forhandler/salong !

Noen som bruker produkter fra Dermalogica? Har så ræva hud nå at jeg blir sprø. Ble sånn sist jeg ammet også. Har aldri helt fin hud, men det får da være måte på! Det er jo ganske dyre produkter, så har ikke tenkt å hamstre inn. Vil vel helst kjøpe fra autorisert forhandler. Hvor kjøper dere? :)

Jeg har aldri slitt med kviser tidligere, men fikk ansiktet gult da jeg ble gravid. Tenkte at det kom til å bli bedre av seg selv etterhvert,og gjorde ikke noe med det før i uke 22. Da kjøpte jeg dermalogica ansiktsrens og scrub og begynte å bruke dette. Bruker rensen til å fjerne sminke også. Er nå i uke 31 og er kvitt alle mine urenheter igjen!! Noe jeg absolutt ikke ville trodd med tanke på at jeg hadde så mye.. Jeg anbefaler også å bruke en god fuktighetskrem og å kanskje ta sol eller ligge litt i solen når du har mulighet. Sol hjelper faktisk veldig på hudproblemer (så lenge det ikke er overdrevet selvfølgelig)

Ønsker deg lykke til! Og håper at det hjelper deg også, slik det hjalp meg :-(

Har brukt face and body scrub fra dem, og det er den eneste jeg bruker.. Helt genial :)

Veldig fornøyd med dermalogica. Har stort sett kjøpt fra lokal hudpleier. Finner oversikt over autoriserte forhandlere på hjemmesiden deres. Og så fant jeg noen få produkter på apoteket her om dagen og :D

Back
Topp