Har prøvd å Google men finner ikke noe spesielt. Er det greit å bruke derma roller under graviditet? Både i ansikt, ben, mage osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det samme.Den tar bare på overflaten av huden. Kan ikke se for meg hvordan det skal være skadelig når man er gravid
Tenker det samme.
Men er nysgjerrig, fungerer det? Har i følge hudpleier veldig fin hud, men solskader og aldersflekker (???!!!!) i mellomhuden/underhuden (?) som ikke vanlig hudpleie hjelper for...
Den tar bare på overflaten av huden. Kan ikke se for meg hvordan det skal være skadelig når man er gravid
Tenker også det, men siden alt frarådes nesten måtte jeg høre
Jeg er veldig dårlig med hudpleie generelt da... Men hørte at det skulle stimulere underhuden og dermed kunne være noe for meg, men får se, hjelper jo ikke å bare kjøpe den, må bruke den ogsåHaha, det er en annen ting! Jeg har en sånn, hadde mange acne-merker (nesten som arr egentlig) på kinnet mitt. Synes jo at det fungerte - må si det, men så er jeg alltid skeptisk til sånt. Det kan være at det gikk bort over tid også. Men hvorfor ikke prøve tenker jeg
Haha, ja jeg skjønner det Har etterhvert lært at om det ikke dukker opp noe når man googler så er det gjerne fordi det ikke har noe å si når man er preggers. Har du brukt det tidligere? Må si ifra om du føler det har effekt på deg
Jeg er veldig dårlig med hudpleie generelt da... Men hørte at det skulle stimulere underhuden og dermed kunne være noe for meg, men får se, hjelper jo ikke å bare kjøpe den, må bruke den også
Synes det er kjempebra! Fått mye lysere strekkmerker på beina og finere hud i ansiktet men de er overpriset i Norge. De du kjøper på eBay er PRIKK like de fra Feks swiss. Kommer til og med i samme boks. De koster 30 kr
Haha, vet! Jeg er ikke noe god på det jeg heller
Åi! Det var forskjell i pris Jeg kjøpte min i Sverige, betalte 350,- tror jeg!
Kjøpte for å bruke den i ansiktet, var flink så datt jeg av lasset. I kveld skal jeg bruke den igjen Må dra den frem!
Da hadde det ikke skada lommeboka så veldig å kjøpe en, men trenger jeg ikke endel tilbehør også? Type kremer og rens til rolleren?Synes det er kjempebra! Fått mye lysere strekkmerker på beina og finere hud i ansiktet men de er overpriset i Norge. De du kjøper på eBay er PRIKK like de fra Feks swiss. Kommer til og med i samme boks. De koster 30 kr
Da hadde det ikke skada lommeboka så veldig å kjøpe en, men trenger jeg ikke endel tilbehør også? Type kremer og rens til rolleren?
Lurt 0,5 mm i ansiktet?
Oiiiii!! Funker på åreknuter, altså? Jeg har noen litt kjipe, blir sikkert ikke bedre av et svangerskap tilVis vedlegget 156954
Forskjell etter et par dager bare hos meg dette
Oiiiii!! Funker på åreknuter, altså? Jeg har noen litt kjipe, blir sikkert ikke bedre av et svangerskap til