Jeg har to svangerskap bak meg der begge ble liggende i magen to uker over termin. Ikke nok at det er en påkjenning i seg selv å være høygravid to uker ekstra, så var det myyyye mas fra de nærmeste.
Selv om de ikke mener noe vondt er det veldig slitsomt.
Denne gangen skal jeg bare si at jeg har termin en gang i slutten av juli selv om den er 9 juli og 21 juli hvis jeg går like langt som med de to andre.
Håper jeg klarer det da.
også får jeg spise masse dadler de siste fire ukene, for det skal vist modne mormunn sier de i østen, så da får jeg prøve. 
Selv om de ikke mener noe vondt er det veldig slitsomt.Denne gangen skal jeg bare si at jeg har termin en gang i slutten av juli selv om den er 9 juli og 21 juli hvis jeg går like langt som med de to andre.
Håper jeg klarer det da.

Jeg fødte også på en time, men det anbefaler jeg ikke 
Hjalp lite at jeg gikk 6 dager over tiden og.
men anbefaler ikke det da, nyfødtintensiven er ikke morsom.. de andre to kom en dag før, og en dag etter termin, fikk ordnet med noen kiropraktor-teknikker som KAN starte fødsel - og det gjorde det hos meg! Søstra mi gikk langt over med alle sine, 21 dager på det meste! Ho ble utrolig drittlei alle spørsmål og gode råd for å si det sånn.. så jeg er veldig forsiktig med å invadere noen sin tid når de er rundt termin-dato! Jeg er faktisk også usikker på om jeg skal si termin-dato denne gangen. Litt koselig å ikke ha en stadfestet dato liksom..