Derfor liker jeg ikke "nurket" :P

Tress

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Av alle kallenavn på småtrollene tror jeg "nurket" er det jeg liker desidert minst. Jeg har rett og slett aldri funnet det verken koselig eller sjarmerende. For noen uker siden kom jeg over forklaringen!

Er du glad i Albert Åberg? Eller har du noen gang vært det? Husker du nurket...?

gnTEBRIhwlE3_UJDiAQD1AzGuA2Cf-yeK78KAI4_lSsw

Haha, godt å finne forklaringen! [emoji14]

Selv får jeg neller av alle prinser og prinsesser der ute...
Der er jeg en av de som kan gi deg fnatt kjenner jeg [emoji6] Vi har nemlig ei skikkelig prinsesse her hjemme (og drømmeprinsen til Mamma når han sover [emoji14] ) - med rojale navn også [emoji16]

Der er jeg en av de som kan gi deg fnatt kjenner jeg [emoji6] Vi har nemlig ei skikkelig prinsesse her hjemme (og drømmeprinsen til Mamma når han sover [emoji14] ) - med rojale navn også [emoji16]
Helt i orden at folk kaller ungene sine ulike ting, men ingen skal gratulere meg med prins eller prinsesse når ungen blir født [emoji14] Det er stereotypier som ikke passer i mitt liv... Men så er jeg også "allergisk" mot rosa og babyblått da [emoji6]

Vi er ikke så ambisiøse av oss, så gutt/jente er mer enn godt nok! :)

Helt i orden at folk kaller ungene sine ulike ting, men ingen skal gratulere meg med prins eller prinsesse når ungen blir født [emoji14] Det er stereotypier som ikke passer i mitt liv... Men så er jeg også "allergisk" mot rosa og babyblått da [emoji6]

Enig! Jente/gutt holder i massevis! Skjønner ikke helt hvorfor alle må være prinser eller prinseser. .

Er egentlig litt der jeg også, men plutselig plopper det ut av meg. Uten at jeg helt vet hvorfor, for min gutt er mer et troll enn prins, hehe.

Hehehe, herlig!! :D

Kaller babyen "minien", iallefall enn så lenge [emoji5]️ blir nok ikke prins/prinsesse nei...

Så godt at flere ikke vil ha prins/prinsesse. Føler meg ofte som eneste særing som ikke vil kalle barnet mitt prins. Det blir bare totalt feil for oss!
Samme her!!!! Takler virkelig ikke de betegnelsene!!! [emoji23][emoji85]

Jeg skulle ønske jeg var likere deg der, haha :D Neida, vi har ei prinsesse og en prins, men vi har ei prinsesse som liek gjerne er superhelt og prinsen som storkoser seg med kjolene itl storesøster, så jeg føler vi har vårt litt på det tørre likevel ;)

Back
Topp