Derfor gråter jeg...

Septemberbaby2017

Blir kjent med forumet
Vi gråter mye, for lite!

Jeg er oppløst i tårer fordi det nok ikke har ordnet seg for Scott og Kourtney allikevel.. en voldsom sorg skyller over meg når jeg så de avslørende bildene av han sammen med to andre kvinner.

Til vanlig ville ikke dette verken brydd eller overrasket meg!

Hva kaller frem hormon-tårer hos deg?

Hahahha :p
Idag gråt jeg fordi jeg måtte hente ungen i barnehagen. Var så utrolig behagelig i sofaen og jeg hadde ikke lyst å dusje og kle på meg og bruke en halvtime ute i det sure været :p

Jeg gråt fordi alaric på vampire diaries mista kona si under bryllupet som var gravid med tvillinger. Gråt lenge! Gråter fordi jeg E lykkelig gråter fordi TV

Jeg begynner plutselig å gråte når jeg kommer på den sangen til Benny borg på hver gang vi møtes. Herregud som jeg hulket da jeg hørte den første gang, creepy at den til stadighet dukker opp og får meg på gråten :p

Jeg begynner plutselig å gråte når jeg kommer på den sangen til Benny borg på hver gang vi møtes. Herregud som jeg hulket da jeg hørte den første gang, creepy at den til stadighet dukker opp og får meg på gråten :p

Jeg også! Gråter ved tanken, og jeg så programmet i går - herre min, som jeg gråt! Hulk hulk, noe så nydelig <3

Bladde litt på YouTube tidligere og kom til div dyreklipp... Var sånne søte historier, men på slutten av klippet var det en elefant som prøvde å få kontakt med den døde ungen sin [emoji24][emoji24][emoji24] Herregud, jeg satt her å hulket så mye at gubben måtte forte seg å slå det av.. Blir fort rørt til vanlig, men dette var helt forferdelig [emoji24]

Note to self: Ikke se på klipp på YouTube med det første [emoji17]

Bladde litt på YouTube tidligere og kom til div dyreklipp... Var sånne søte historier, men på slutten av klippet var det en elefant som prøvde å få kontakt med den døde ungen sin [emoji24][emoji24][emoji24] Herregud, jeg satt her å hulket så mye at gubben måtte forte seg å slå det av.. Blir fort rørt til vanlig, men dette var helt forferdelig [emoji24]

Note to self: Ikke se på klipp på YouTube med det første [emoji17]
Herregud jeg begynte å gråte bare av å lese innlegget ditt nå... Har ikke sett det selv, men er det noe jeg er svak for så er det sånne dyreklipp. Uff [emoji23][emoji173]

Herregud jeg begynte å gråte bare av å lese innlegget ditt nå... Har ikke sett det selv, men er det noe jeg er svak for så er det sånne dyreklipp. Uff [emoji23][emoji173]
Jeg gråt igjen bare av å skrive om det [emoji12][emoji22] Huff, er gla jeg ikke så videre. Het noe som "dyr som hjelper andre dyr", bare på engelsk da [emoji6]
Synes nesten de kunne starta med det triste og så kommet med de hyggelige historiene etterpå..

Jeg gråt igjen bare av å skrive om det [emoji12][emoji22] Huff, er gla jeg ikke så videre. Het noe som "dyr som hjelper andre dyr", bare på engelsk da [emoji6]
Synes nesten de kunne starta med det triste og så kommet med de hyggelige historiene etterpå..
Uff, jeg prøver å unngå slike klipp, hvertfall nå i graviditeten. Hadde gjort det en smule bedre ja, om de hadde avslutta med noe fint [emoji87]

Når jeg skulle legge meg i går forestilte jeg meg plutselig at sønnen min var død og ambulansefolkene ville ta ham med seg uten at jeg fikk holdt ham og sagt farvel. Herregud! Holdt på å skrike meg ihjel! Burde hatt tankesensur nå for tida...

Shit! Dumt tidspunkt å minne meg selv på dette kjenner jeg :arghh:

Jeg er til vanlig ganske emosjonell, så dere kan jo tenke dere åssen detta her går. Facebook er ganske slitsomt for tida, siden alle små filmer som er fine eller triste får tårene til å presse på. Prøver å skjule det, men ikke så lett når det kommer litt snufsing med jevne mellomrom.

Begynte å gråte da jeg sang nattasang for gutten min.
Og da jeg sang "I'd give my life for you" fra Miss Saigon måtte jeg stoppe flere ganger. Klarte ikke få ut en lyd!
Blir fort rørt av elevene mine som gjør og sier mye fint! Og de vet ikke at jeg er gravid!

En unge døde i boka jeg leste...

Ler så høyt at jeg griner nå...❤helt utrolig hva man kan grine av ja...
Jeg begynte å grine på jobb da pårørende begynte å spille gitar og synge for sin demente. Det kom så utrolig brått, da mistenkte jeg at jeg kunne være gravid... selv om jeg griner lett, så pleier jeg å skjule det litt mer Griner også av grey's anatomy og når jeg vinket til 6 åringen som dro med skolebussen

Forrige dagen gråt jeg i bilen på vei hjem fordi de spilte "Teddybjørnens vise" på radio. Da måtte jeg le av meg selv. Også slapp jeg et reagensrør i gulvet på labén - som ikke gikk i stykker og som ikke inneholdt noen verdens ting, men det kunne i teorien ha vært både glass og blod overalt. Så da gråt jeg litt igjen, da. Herregud, folk rundt meg må jo tro jeg er gæærn.

I går kveld gråt jeg når jeg skjønte at jeg kanskje måtte måke snø i dag tidlig.... jeg så liksom for meg stakkars lille meg, som sto opp 05:45, ut i mørket alene, med en dum topplue... da syntes jeg i overkant synd på meg selv gitt..

I går gråt jeg fordi kattungen min er så SYKT søt :p

Back
Topp