Deres verste mareritt?

sollvi

Forelsket i forumet
...mitt er å bli levende begravd, inni ei kiste.. *klaustrofobiii*

Å overleve barna mine.[:(]

at noen av mine nærmeste dør

... at noe fælt skjer med Nathaniel eller mannen min, eller noe gjør at jeg aldri ser dem igjen...
(har akkurat sett film på tvnorge, morshjerte takler nesten ikke sånt.... ikke se barnet sitt på mange år...)

ORIGINAL: AB

... at noe fælt skjer med Nathaniel eller mannen min, eller noe gjør at jeg aldri ser dem igjen...
(har akkurat sett film på tvnorge, morshjerte takler nesten ikke sånt.... ikke se barnet sitt på mange år...)

Så den jeg å.. Stakkar! Hadde ikke takla å vært så lenge fra ungen min [:(]

mitt største mareritt er nå når vi flytter og jeg blir "ordentlig" alene med henne, at jeg dør og hun ligger å skriker og er sulten og ingen kommer å tar henne opp.. at hun skal ligge sånn lenge før noen finner ut hva som har skjedd.. 

ORIGINAL: buffys

mitt største mareritt er nå når vi flytter og jeg blir "ordentlig" alene med henne, at jeg dør og hun ligger å skriker og er sulten og ingen kommer å tar henne opp.. at hun skal ligge sånn lenge før noen finner ut hva som har skjedd.. 

Uff, det har jeg og tenkt på.

At noen kommer og tar lilegull og jeg ser de stikker av med han uten at jeg kan gjøre noe. Mens han hyler etter meg.[:(][:(][:(] Eller at jeg våkner og ser at han ligger livløs i senga[:(][:(] 

Men levende begravet står høøøyt opp på lista *grøss*

for tiden siden jeg ikke er mamma ennå så er mitt verste mareritt å trø på en HIV infisert sprøyte (ja jeg vet jeg er gal[:D])

Back
Topp