Deres tester fra 7 dpo?

Bittelillelykkeliten

Forelsket i forumet
Har testet siden 7 dpo, er nå på 9 snart 10 dpo.. har hele tiden sett streker på dem, veldig svake - men man ser dem. Er nå litt redd det bare er skygge og har blitt veldig usikker på øynene mine :p Ser liksom ikke noe særlig stigning.. tester morgen og kveld på minst 4t urin.
Har brukt billigetester og babyplan, har dere noe erfaringer med evt skyggestreker på dem? :) Og hvis noen har, bilde av deres tester fra 7 dpo og utover ?
Hilsen frk. smånervøs testetøs :p

Har du bilde? Jeg har flere ganger for jevnt svake streker på billigtester, mensen har da kommet så har ikke vært gravid desverre :(

Har titta :p må ærlig si at dette ser ut som skygge :( ser desverre ingen stigning heller. Men kan jo være du produserer hcg sent :) håpet er ikke ute før mensen kommer ;)

Det jeg er redd for :( Åh, hater det her altså! Såå mye rare symptomer denne mnd også, hadde virkelig troa :/ Men som du sier, håpet er ikke ute :) Svaret kommer vel innen torsdag en gang :p

Det jeg er redd for :( Åh, hater det her altså! Såå mye rare symptomer denne mnd også, hadde virkelig troa :/ Men som du sier, håpet er ikke ute :) Svaret kommer vel innen torsdag en gang :p

Jeg kan jo ta feil da. Så ingen sorger på forskudd :p jeg fikk disse sist pp, blenaldri sterkere og mensen kom tilslutt :(
ImageUploadedByBV Forum1473625120.554913.jpg

7dpo i dag, og ja, jeg kunne ikke styre meg heller. Blenda test pokkers... :p

Her er mine tester:
6 dpo på de tre øverste 7 dpo på de to neste og 8 dpo i dag på den siste:)
Vet ikke om det gjør deg mer eller mindre forvirret:p
ImageUploadedByBV Forum1473664914.649522.jpg

Mine er også slik! Er 9 dpo å strekene er ganske så like hver dag :/ vet fremdeles ikke om det er babystrek eller ikke enda, men håper! Tok en A1 test på torsdag som var negativ og en igår som ble veldig svakt positiv så det er enda håp :) mine tester er fra 4 dpo til 9 dpo her :)
ImageUploadedByBV Forum1473677473.329983.jpg

Jeg har brukt babyplan sine og jeg fikk blendahvite 8 dpo og det var ikke antydning til strek og heller ikke etter tidsfristen. 9 dpo så fikk jeg en svak strek og den synes egentlig ikke før etter tiden hadde gått ut. Samme 10 dpo veldig svak strek, som ble sterkere etter tidsfristen. Men da testet jeg positivt på CB ukesindikator på samme urin.

Jeg synes ikke de er særlig sensitive.. Hvis jeg hadde tatt en 10 dpo for å utelukke graviditet så hadde jeg jo kastet den før tidsfristen og hadde trodd jeg ikke var gravid. Og jeg trodde at man i utgangspunktet skulle teste positivt på alt annet før man testet positivt med en CB ukesindikator?

Jeg har brukt babyplan sine og jeg fikk blendahvite 8 dpo og det var ikke antydning til strek og heller ikke etter tidsfristen. 9 dpo så fikk jeg en svak strek og den synes egentlig ikke før etter tiden hadde gått ut. Samme 10 dpo veldig svak strek, som ble sterkere etter tidsfristen. Men da testet jeg positivt på CB ukesindikator på samme urin.

Jeg synes ikke de er særlig sensitive.. Hvis jeg hadde tatt en 10 dpo for å utelukke graviditet så hadde jeg jo kastet den før tidsfristen og hadde trodd jeg ikke var gravid. Og jeg trodde at man i utgangspunktet skulle teste positivt på alt annet før man testet positivt med en CB ukesindikator?

Oi! Dette var hyggelig lesning! :D Jeg prøver en CBD på onsdag, så det blir spennende :)

Nettopp det jeg har trodd også! De skal jo reagere på 10 mIU/ml, som er en del lavere enn de andre jeg har sett på 25.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp