Deres små og matlyst?

Ida82

Forumet er livet
Spiser de greit, og hva er favoritten deres? Både når det gjelder pålegg og middag.. Selv så liker ho veldig godt Havregryn, og endelig begynner ho å like makrell i tomat og leverpostei. Til middag er ho veldig glad i makaroni og fiskegrateng. For å få ho til å spise noe annet MÅ jeg ta på ketschup. Om det så er laks spiser ho ikke det hvis ikke ho får ketschup på...

Jeg vil ikke kalle han kresen.. Men det er en del han ikke spiser likevel.. Grønnsaker må jeg mose inn i potetene, og mat vi sjeldent spiser er han ofte skeptisk på. Men med litt ketchup på spiser han det meste ja.. MEN i bgh spiser han visstnok ALT han får servert, så vet ikke hva jeg gjør galt[8D]

Hehehe, da er våres to ganske like tror jeg. Hehe, de sier også det samme i barnehagen til snuppa, at ho spiser mange ganger 2 porsjoner. ALDRI hendt her hjemme.

ORIGINAL: Ida82

Hehehe, da er våres to ganske like tror jeg. Hehe, de sier også det samme i barnehagen til snuppa, at ho spiser mange ganger 2 porsjoner. ALDRI hendt her hjemme.

Rart det der! Hehe[:D]

ORIGINAL: LilleS

Jeg vil ikke kalle han kresen.. Men det er en del han ikke spiser likevel.. Grønnsaker må jeg mose inn i potetene, og mat vi sjeldent spiser er han ofte skeptisk på. Men med litt ketchup på spiser han det meste ja.. MEN i bgh spiser han visstnok ALT han får servert, så vet ikke hva jeg gjør galt[8D]

He he, dette hørtes kjent ut ja minus det med ketchupen [;)] Vi har funnet en ny måte å servere middag på, han får grønnsaker og poteter i biter pluss noen få biter med kjøtt eller fisk. For å få mer kjøtt/fisk må han spise visst mye potet og grønnsakog dette har funket her[;)]
Favorittene til middag er laks, pannekaker, tomatsuppe, pølser og fiskekaker mens som pålegg liker han best kaviar, makrell, gulost, brunost og leverpostei[:)]

Embrik har generelt dårleg matlyst. Han likar det meste, men er so utruleg finspist. Sidan han i tilegg må få ein del avføringsmiddel so er han veldig tynn[&o]

ORIGINAL: @dnim

Embrik har generelt dårleg matlyst. Han likar det meste, men er so utruleg finspist. Sidan han i tilegg må få ein del avføringsmiddel so er han veldig tynn[&o]

Oisann.. Det hørtest ikke kjekt ut..[&o]

Back
Topp