Deres rutiner?

Monai

Flørter med forumet
Hvordan er deres rutiner? Er dere mye å farter på dagen eller mye hjemme?

Har gode rutiner når vi bare er hjemme, men skal vi bort detter han fort ut av sove, mat og leggerutinene.

Vi har kun leggerutiner. Resten av dagen styrer han som han trenger selv. Han sover kun en halv time om gangen så når de kommer er veldig forskjellig fra dag til dag. Men han får ikke sove etter kl 17. Her starter vi med grøt kl 18 så bad og til sist pupp før han er i seng stort settt til kl 19. Disse rutinene er han veldig avhengi av. Er vi borte dropper vi som regel bad, men gir han grøt der vi er også får han pupp når vi kommer hjem.....

Her har vi faste gode rutiner både hjemme og når vi er på besøk:-)

Våkner opp 09:30 og legger seg kl 1900 :-) han våkner opp 3 ganger i løpet av natta, men han sovner av med en gang, når han får litt vann[:D]

det er sikkelig digg det.. [:D][:D][:D]

Her e det ganske fast når me e hjemma, men hvis me går ud, på besøk osv, så sklir det heilt ud. Det gjelde soving. Så sove hu mye bedre i sengå enn å vognå.... men hu blir ikkje så sutrete lenger når hu e trøtt, så då tenke eg at d e ikkje så farligt [8D]

Vi har leggerutiner, men ellers så styrer hun d mest sjøl.. varierer hvor lenge hun sover å sånt på dagtid[:)]

vi har kun faste kveldsrutiner før legging, og faste klokkeslett for måltider.
men dette med soving på dagtid varierer så veldig, og han nekter å sove andre steder hvis vi er ute, og han nekter også å sove når vi har besøk. noe vi har ofte på dagtid da hele familien min bor rundt oss her og jobber mye kvelder og helger.
så her er det stort sett mennesker hver dag på dagtid, og hvis de kommer i en periode han skal sove. så klarer han ikke å sove før de har dratt.
orker ikke skrik å hyl for at vi skal holde på det, så da lar vi han styre det selv [:)]

dessuten er det jo veldig forskjellig hva vi gjør, greit vi er er for det meste hjemme. men været, dagsformen og er vi ute avgjører når og hvor mye han vil sove. skjer det for mye, klarer han ikke å sove. og finner vi på mye en dag blir han fortere sliten og sover lenger når vi kommer hjem. [:)]

Vi har rutiner på formiddagen og på kvelden. På dagen er vi som regel ute og da sover hun i vogna. Hun elsker å sove i vogna si og få frisk luft :)

tja, rutiner er det jo. Men de er det han som styrer [;)]
Våkner i 6 tiden (våkner av vane når ringeklokka til pappaen ringer).
Så da havner han i senga med meg for litt morgenpupp og kos før vi står opp.
Ned å ete frokost å slappe av litt før han sovner igjen.
Prøver å holde siste dagskvilen før kl 17, ellers så blir det seint i seng har eg opplevd.
Legger seg som oftest i 19 tiden.

ORIGINAL: Juli2007 og juli2010

Vi har leggerutiner, men ellers så styrer hun d mest sjøl.. varierer hvor lenge hun sover å sånt på dagtid[:)]

samme her :p

Back
Topp