Deres pinligste historier!

AnnKristin23

Blir kjent med forumet
Ja overskriften sier vel sitt jenter ;)

Noe som skjedde igår faktisk!

Skulle på butikken, og jeg skulle gå. Er ikke mer enn 300 meter unna.
Jeg merket på veien at jeg måtte så innmari tisse, men gadd ikke snu. Tenkte at jeg "må" jo ikke tisse, jeg var jo nettopp på do!

Vel inne på butikken så måtte jeg bare spørre om å låne et toalett, men fikk som svar at det var kun for ansatte. Jeg pekte på magen og prøve å si at "jamen, jeg er gravid, og må tisse hele tiden, og snart tisser jeg på meg!". Den ansatte beklaget seg og sa det ikke var unntak for gravide.

Jeg ble rimelig forbanna, røska meg meg varene, og var på vei rundt siste hylle for å hente det siste jeg trengte. På gulvet her var det KLISS vått, og jeg klarer så klart å skli og lande på rumpa/hofta midt i dammen. Fikk helt sinnsyyyyykt vondt, men siden ingen så meg spratt jeg opp og latet som ingenting. Jeg ble så sur og sinn at jeg la fra meg varene og bare gikk.

På vei ut døra hører jeg de ansatte si "Stakkars hun gravide dame, vi lånte henne ikke doen, og så tisset hun på seg!"...

Det var først da jeg ble flau, for neste gang jeg kommer nå så tror vel alle at jeg tissa på meg :P

AHHAHAHAHHAHAHHAH

HAHA så herlig!

Jeg gikk første året på vidregående, i den tiden det var så inn med bukser som var lave i livet...
Hele veggen inn til kantina var i glass, og utenfor der sto det krakker inn til vinduet.
På disse krakkene satt vi altid oppe på ryggen, siden setene var spytta ned...

En dag satt jeg der og røyka sammen med noen venninner og plutselig er det noen som banker i glasset bak meg, vi snur oss og der står han vi så på som den aller fineste av de fineste guttene, russ det året selfølgelig.

Han pekte på meg og ga tegn til at jeg burde heise opp buksa.
Jeg legger merke til at buksa har sklidd ett betydelig hakk for langt ned i det jeg satt meg ned, og jeg satt og viste meg frem til hele kantina, midt i lunsjen :S

Hopper av krakken og heiser opp buksa, og med det fikk jeg applaus fra store deler av de som satt inne i kantina...

Jeg var i sommarland (BØ), skulle kose meg med å rusje i alle vannskliene, jeg hadde mens og brukte selvfølgelig tampong. Da jeg rusjet på ei av skliene som mann måtte bruke ei matte på(dette var i 1996) så skjedde det noe…det føltes ut som om jeg ble voldtatt motsatt vei! Brølte av smerte på vei ned, klarte til og med å kjøre ned en mann i bunnen av sklia!

Det som hadde skjedd på vei ned var at da jeg hadde hatt på meg badedrakten så hang tråden på tampongen på utsiden av badetøyet og da jeg rusjet kom den i klem under matten og ble DRATT ut i farta  AUUU J En smule pinlig da jeg plukket ut tampongen som hang ut av badedrakten!

Back
Topp