Deres neste kontroll hos jm

Så gøy vi er så likt med tvillinger. Du ligger to dager før meg:-) blir spennende hvem som får først av oss :-) enegga eller toegga du venter? Her er det to jenter som mest sannsynlig er toegga :-)

Her er det toegga. En av hver. :)

Neste er 16jan og jeg er da rundt 37 uker :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

36 +2 tror jeg. Er mandag 13.1 eller noe sånt
.

Skal 8.og 9. januar til kontroll. Ene til legen og andre til jordmor, husker ikke rekkefølgen. Jeg er da 35+3 og 4.

Jeg skal til jordmor 6. januar, og er da 36+6

Jeg skal til jordmor 6. januar og er da 3+2.
Sist jeg var til jordmor var 18. november, men var til legen på kontroll 13. desember.

Går kun til lege, og skal på kontroll 2.januar. Da er jeg 35+6. Går annenhver uke nå.
Skal på sykehuset for ny vektestimering 21.januar, og da er jeg 38+4..

Termin 2.februar 2014

Jeg går kun til lege, og skal dit 2.jan, da er jeg 34+3! Og da skal samboer være med for første gang også! :)

Akkurat en uke til jeg har kontroll. Er spent på hvor mange kg jeg har gått opp og sf målet. :p

Akkurat en uke til jeg har kontroll. Er spent på hvor mange kg jeg har gått opp og sf målet. :p
Huff, jeg skal i morgen og kjenner at jeg virkelig ikke vil opp på den vekten :p syns ikke jeg har gjort annet enn å spise hele jula :p

Jeg går ikke til Jm,men skal på sykhuset 14 jan.Er da 36+2:-) hun har ligget i hodeleie siden uke 23 så håper hodet er meget festet da:-)

Back
Topp