Deres neste kontroll hos jm

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Når er deres neste kontroll og hvor langt på vei er dere da?

Min neste kontroll er onsdag 8 jan og da er jeg 34+5 :)

Jeg var i går :-) uke 33+4 . Men jeg tells ikke siden jeg er hver uke pga tvillinger :-) hehehe .

Neste er i uke 5, da er jeg 37+? (husker ikke datoen :p )

Neste er 6 januar og da er jeg 36 uker:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Neste kontroll hos jm er 27.jan og er da 37 uker på vei. Var hos jm 23.desember, neste kontroll hos lege er 13.jan.

fra app'en

3. Januar. Da er jeg 33+5. Blir spennende å se om hun har festet seg da, var hos jordmor den 20 des og hun trodde hodet ville være festet innen den tid.

Blitt bare tull med ukene på mine kontroller :p var i uke 31+3, skal til legen 2.jan for ny glukosebelastning så tar bare kontroll samtidig da (uke 33+4), så blir det jordmor igjen 29.jan og da er jeg vel 37+3.

Skal på ul og føden å ta ctg måling og det er den 13 januar å da er jeg 35uker på vei :) og så uka etter skal jeg på 36 ukers kontroll den 22 :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

2.januar skal jeg. Da er jeg 31+6

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Min er på mandag, da er jeg 34+4.
Jeg går hver uke. Men måtte hoppe over forrige mandag da jeg hadde omgangssyken, så nå blir det to uker siden sist. Jm hver gang og lege med ul hver fjerde gang og neste gang med de er 7.januar.

Jeg er på kontroll hver uke pga tvillinger. Var på kontroll i går å var da 33+6. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Neste jm kontroll er 23/01 og vil da være 36 uker. Men har en legekontroll i mellomtiden den 10/01 - og da er jeg 34 uker!

Er 32+4 i dag :-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg var på kontroll i går (34+6). Neste er 10 januar (36+6) :-) Annenhver uke med andre ord :-)

Var på ultralydkontroll i går og skal til jordmor på mandag og legen fredag.. følges veldig nøye opp av sykehus og lege/jordmor og må måle blodtrykk og levere urinprøve 1-2 ganger i uken pga høyt blodtrykk og risikosvangerskap pga akutt svangerskapsforgiftning med hellp sist. Itillegg har jeg fått svangerskapsdiabetes så blir fulgt opp pga det utenom av diabetes poliklinikken.
Ja!! Jeg er møkklei sykehus og vet virkelig ikke om jeg kommer til å orke gå gjennom dette en gang til :confused::oops:

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Neste kontroll hos jordmor er 13.jan. Da er jeg 34+6…
Skal på sykehuset 30.des. for oppføling av svangerskapsdiabetes…

Jeg er på kontroll hver uke pga tvillinger. Var på kontroll i går å var da 33+6. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så gøy vi er så likt med tvillinger. Du ligger to dager før meg:-) blir spennende hvem som får først av oss :-) enegga eller toegga du venter? Her er det to jenter som mest sannsynlig er toegga :-)

Back
Topp